Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har prøvd slimoppløsende hostesaft for å bedre EL-slimet? Har hørt at dette funker, så jeg tenkte å prøve, men hvor mye skal man ta? Samme dose som ved forkjølelse? Mer? Mindre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme dose. Og bare frem til EL (om jeg ikke husker feil)

Skrevet

For å bedre EL-slimet? Dette har jeg faktisk ikke hørt om, noen som er så snill og forklarer? Hva er dette godt for? Hvorfor trenger man å forbedre EL-slimet? *Nysgjerrig*

Skrevet

Det kan føre til mer slim, og mer "porøst" slim, slik at sædcellene har lettere for å svømme i slimet

Skrevet
Det kan føre til mer slim, og mer "porøst" slim, slik at sædcellene har lettere for å svømme i slimet

Hva det ikke finnes tips og råd for. :) Dette har jeg faktisk aldri hørt om, men hørtes jo lurt ut. ;)

Skrevet

Frem til El ok, men når skal jeg begynne?

Skrevet

start når du har mensen, eller når mensen er ferdig

Skrevet

Er det samme hva slags slimløsende hostesaft en bruker, eller er det et bestemt merke som er å anbefale?

Skrevet

Samme hvilken, så lenge den er slimløsende.

Vet at mange bruker Solvipect

Skrevet

Jeg brukte solvipect av den grunn den måneden det klaffet med Lukas. Etter 8 mnd prøving... :sjenert:

Skrevet
For å bedre EL-slimet? Dette har jeg faktisk ikke hørt om, noen som er så snill og forklarer? Hva er dette godt for? Hvorfor trenger man å forbedre EL-slimet? *Nysgjerrig*

Det finnes ingen medisinsk eller fysiologisk grunn. Det er et kjerringråd, og hvis det virker, så virker det ad mystiske veier.

Skrevet

Kjerringråd er som regel ikke så dumme... Men begynner å bli en del å huske på: folat-tablettene, grapefruktjuicen og hostesafta.... Og skulle vel helst ha tatt litt jerntilskudd og omega 3 også.

Skrevet

Vennina mi prøvde i et halvt år. første måned hun prøvde med hostesaft - vips gravid...

Skrevet
Kjerringråd er som regel ikke så dumme... Men begynner å bli en del å huske på: folat-tablettene, grapefruktjuicen og hostesafta.... Og skulle vel helst ha tatt litt jerntilskudd og omega 3 også.

Folat er ikke kjerringråd da!!!

Skrevet
Folat er ikke kjerringråd da!!!

Eh nei, det vet jeg vel... kjerringråd refererte til hostesafta.

Men skal jeg si min ærlige mening, synes jeg det er noe forbanna tull med alt dette maset om hva man skal ta og ikke ta for å bli gravid. Det sliter jo en stakkar helt ut. Men det er vel viktig med denne folaten, da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...