Eeyore Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Er det noen av dere som har prøvd slimoppløsende hostesaft for å bedre EL-slimet? Har hørt at dette funker, så jeg tenkte å prøve, men hvor mye skal man ta? Samme dose som ved forkjølelse? Mer? Mindre?
Chiquita Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Samme dose. Og bare frem til EL (om jeg ikke husker feil)
Gjest Kitz Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 For å bedre EL-slimet? Dette har jeg faktisk ikke hørt om, noen som er så snill og forklarer? Hva er dette godt for? Hvorfor trenger man å forbedre EL-slimet? *Nysgjerrig*
Chiquita Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Det kan føre til mer slim, og mer "porøst" slim, slik at sædcellene har lettere for å svømme i slimet
Gjest Kitz Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Det kan føre til mer slim, og mer "porøst" slim, slik at sædcellene har lettere for å svømme i slimet ← Hva det ikke finnes tips og råd for. Dette har jeg faktisk aldri hørt om, men hørtes jo lurt ut.
Eeyore Skrevet 8. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2006 Frem til El ok, men når skal jeg begynne?
Chiquita Skrevet 8. august 2006 #7 Skrevet 8. august 2006 start når du har mensen, eller når mensen er ferdig
Fidel Skrevet 13. august 2006 #8 Skrevet 13. august 2006 Er det samme hva slags slimløsende hostesaft en bruker, eller er det et bestemt merke som er å anbefale?
Chiquita Skrevet 13. august 2006 #9 Skrevet 13. august 2006 Samme hvilken, så lenge den er slimløsende. Vet at mange bruker Solvipect
Kipa Skrevet 14. august 2006 #10 Skrevet 14. august 2006 Jeg brukte solvipect av den grunn den måneden det klaffet med Lukas. Etter 8 mnd prøving...
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #11 Skrevet 14. august 2006 For å bedre EL-slimet? Dette har jeg faktisk ikke hørt om, noen som er så snill og forklarer? Hva er dette godt for? Hvorfor trenger man å forbedre EL-slimet? *Nysgjerrig* ← Det finnes ingen medisinsk eller fysiologisk grunn. Det er et kjerringråd, og hvis det virker, så virker det ad mystiske veier.
Vingedama Skrevet 21. august 2006 #12 Skrevet 21. august 2006 Kjerringråd er som regel ikke så dumme... Men begynner å bli en del å huske på: folat-tablettene, grapefruktjuicen og hostesafta.... Og skulle vel helst ha tatt litt jerntilskudd og omega 3 også.
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2006 #13 Skrevet 21. august 2006 Vennina mi prøvde i et halvt år. første måned hun prøvde med hostesaft - vips gravid...
Chiquita Skrevet 22. august 2006 #14 Skrevet 22. august 2006 Kjerringråd er som regel ikke så dumme... Men begynner å bli en del å huske på: folat-tablettene, grapefruktjuicen og hostesafta.... Og skulle vel helst ha tatt litt jerntilskudd og omega 3 også. ← Folat er ikke kjerringråd da!!!
Vingedama Skrevet 23. august 2006 #15 Skrevet 23. august 2006 Folat er ikke kjerringråd da!!! ← Eh nei, det vet jeg vel... kjerringråd refererte til hostesafta. Men skal jeg si min ærlige mening, synes jeg det er noe forbanna tull med alt dette maset om hva man skal ta og ikke ta for å bli gravid. Det sliter jo en stakkar helt ut. Men det er vel viktig med denne folaten, da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå