Mokka Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Hei! Skal til Japan og tenkte å kjøpe Ipod Nano der, hørt at det skal være mye billigere. Men det er vel noen ulemper med dette?? Hva gjør jeg for eksempel hvis den blir ødelagt? Er det standars utstyr, slik at alt funker i Norge?
Gjest gjesta Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Jeg kjøpte ipod i england, og da den plutselig ikke fungerte gikk jeg på Eplehuset i Trondheim med kvitteringen, og de sendte den inn og jeg fikk en ny.
Gjest allium Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Jeg kjøpte i USA. Funker helt som vanlig, den. Jeg kjøpte en internasjonal lader i tillegg, men den bruker jeg nesten aldri, for jeg lader jo via USB-kabelen når det er en pc i nærheten.
Krista83 Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Det burde ikke være noe problem å kjøpe i utlandet. Som regel lades den jo perr usb så det er jo ikke noe problem. Eller så selges det adaptere i norge til disse...
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 Noen som har prøvd seg på å kjøpe Ipod på Ebay? Kan jo være mye å spare DERSOM man får en som virker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå