mee mee Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 jeg har ikke henge pupper, bare helt vanlige. men uansett hvordan str jeg kjøper, så må de falle ut når jeg bøyer meg hvorfor??? skal jaggu ta meg en tur på lalina!
Gjest Lanyah Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Sånn er det med meg også...! Ganske irriterende, begynner å tro at det er fordi jeg har feil størrelse...! Hm...
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 Har opplevd det samme med push up bh, men det virker jo som om str er feil da. Som du sier, ta turen til lalina, hun har peil!
Transe Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 Gå til en undertøys salong å få retet råd til kjøp. Jeg som bare bruker innlegg har ike dette problemet en gang etter at jeg fant ut hva BH jeg skulle bruke.
Wonders Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 cup-størelsen er forliten , du er kanskje ikke a, b,c eller d lenger. Dette er viktig for en god rygg, flott holdniing og støtte til brystpartiet. Du har vokst ut av den, så kast den du.
Krista83 Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 Jeg har nettopp også funnet ut at en del av mine bher var for små. Hadde samme problem som mee mee. Det er nok bare til å gå å shoppe etter nye bher...
minienthe Skrevet 7. august 2006 #8 Skrevet 7. august 2006 cup-størelsen er forliten , du er kanskje ikke a, b,c eller d lenger. Dette er viktig for en god rygg, flott holdniing og støtte til brystpartiet. Du har vokst ut av den, så kast den du. ← ikke nødvendigvis, fasongen på puppene har også litt å si. jeg var hos en spesialistforretning på undertøy og der fikk jeg fortalt at størrelsen jeg brukte var korrekt men det var enkelte typer jeg ikke burde bruke.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #9 Skrevet 7. august 2006 ikke nødvendigvis, fasongen på puppene har også litt å si. jeg var hos en spesialistforretning på undertøy og der fikk jeg fortalt at størrelsen jeg brukte var korrekt men det var enkelte typer jeg ikke burde bruke. ← Har ofte en del med BHen å gjøre også, særlig hvis man "har litt pupper" kan de skli utenfor ved bruk av vatterte cupper.
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #10 Skrevet 7. august 2006 Synes det er så lite utvalg med vanlige BH-er jeg; altså uten alt dette vattet og tullet... Mine detter også ut, men jeg kjøpte D nå sist; det passet IKKE...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå