Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Kan vi ikke debattere noe? Har ingen ideer, og blir ikke engasjert i dag. Noen som har noe å diskutere? Gi meg et spark i rævva!
Gjest Hedda Gabler Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Kan vi ikke debattere noe? ← Ja, det er vel meningen med KG? Har du sjekket aktuelle saker? INGEN ide om hva du vil diskutere?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 Nei, jeg orker ikke å diskutere Israel/Libanon akkurat nå. Er så varm, og kjeder meg. Fryktelig utakknemlig og giddaslaus!
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 Har så lyst til å kverulere litt, men klarer jo ikke det en gang ! Får slå i hjel noen fluer her i stedet!
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 6. august 2006 #5 Skrevet 6. august 2006 Sånn ja, kom på noe her; hører denne tråden egentlig til under Generell debatt eller Snikksnakk? Jeg debatterer jo litt med meg selv her ihvertfall (Men det er jo bare rør foreløbig) Noen som er litt mer vettuge i varmen?
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 6. august 2006 #6 Skrevet 6. august 2006 Hvor mye surr kan man skrive på Generell debatt før den blir flyttet til Snikk-snakk? Tror jeg snart skal gå over til å se maling tørke!
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 6. august 2006 #7 Skrevet 6. august 2006 Hva er best? Å se maling tørke eller å skrive innlegg her som bare er rør?
Gjest Gjesta Skrevet 6. august 2006 #8 Skrevet 6. august 2006 Nå ble den vel flyttet nå, gjorde den ikke? Jeg måtte nå inn å lese dette her da.. Har du ikke funnet noe "viktig" vi kan diskutere enda?
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 6. august 2006 #9 Skrevet 6. august 2006 Hei! Der ble den flyttet jo! Føler jeg er mer i mitt rette element nå ja! Hjalp litt på humøret faktisk. Føler meg utrolig lite seriøs i dag!
Gjest Gjesta Skrevet 6. august 2006 #10 Skrevet 6. august 2006 Var jo det jeg sa jo! Har du ingenting fornuftig enda? Trenger noe å kaste bort tiden med, så jeg slipper å vakse..
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 6. august 2006 #11 Skrevet 6. august 2006 Nei, jeg har jo ingen ideer til diskusjon, alt er så alvorlig og jeg er bare selskapsyk!
mee mee Skrevet 6. august 2006 #12 Skrevet 6. august 2006 samme her! kan diskutere om .. hmm.. tenke.. :klø:
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 6. august 2006 #13 Skrevet 6. august 2006 Var jo det jeg sa jo! Har du ingenting fornuftig enda? Trenger noe å kaste bort tiden med, så jeg slipper å vakse.. ← Oops, tror vi skriver innleggene på likt her! Vasking er oppskrytt! Bedre å røre litt rundt her!
mee mee Skrevet 6. august 2006 #14 Skrevet 6. august 2006 Oops, tror vi skriver innleggene på likt her! Vasking er oppskrytt! Bedre å røre litt rundt her! ← seff.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 6. august 2006 #15 Skrevet 6. august 2006 Tror jeg har vært innom alle kategoriene her i dag, ingenting som fenger, men kan vi være enige om at Johnny Depp er kjekk eller er det noen som har den usannsynlige holdningen at han ikke er kjekk?
mee mee Skrevet 6. august 2006 #16 Skrevet 6. august 2006 han er veldig kjekk i pirates, men ikke så kjekk til vanlig.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 6. august 2006 #17 Skrevet 6. august 2006 Jo, jeg synes han er kjekk til vanlig og jeg! Han var på Letterman her om dagen, og du goooode....
Gjest Gjesta Skrevet 6. august 2006 #18 Skrevet 6. august 2006 Hmm, joa kjekk han.. Men så kjedelig da.. Skal jeg fortelle dere en hemmelighet som jeg ikke kan si til noen andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå