gleder meg! Skrevet 4. januar 2003 #1 Skrevet 4. januar 2003 Hei! Jeg lurer på om noen av dere har vært borti eller har noen ideer om alternativ "meny" for barna? Vi vet at ungene som kommer i vårt bryllup ikke er overbegeistret for menyen vår. Og lurer på det er noen som har noen litt stillige og/eller morsomme forslag? Selvsagt kan de få det samme som alle de andre, så det er jo ikke nødvendig! Men, litt artig for det... Klem fra gleder meg!
Fakse Skrevet 4. januar 2003 #2 Skrevet 4. januar 2003 Her er et bra tips dersom dere har frityrkoker til stede: Skjær vanlige eller litt tykke grillpølser opp med "kryss" i hver ende. Altså, man skjærer et snitt fra enden og ca 3-4 cm inn i pølsa. Så skjærer man like langt inn, men andre veien, slik at hver ende blir delt i fire biter. Dette gjøres på begge endene av pølsa. Når pølsa så grilles i frityrkokeren vil disse endene krølle seg til morsomme snurrer, og pølsene ser skikkelig fancy ut. Det fine er at dette ser festlig ut, samtidig som de aller fleste barn liker pølser veldig godt
Lady79 Skrevet 4. januar 2003 #3 Skrevet 4. januar 2003 Hei!! Vi skal ha kylling og pommes eller hamburger og pommes. Tror så og si alle barn liker det. Også får de is til dessert. Vi har leigd inn catering kokk og han kom med forslag til oss. Sjekk med kokken dere skal ha om han/hun har noen forslag. Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå