Gjest Huldali Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 På mandag har jeg tenkt å kjøpe noe ny sminke! Fornye sminkepungen min litt, gleder meg! Men hva skal jeg kjøpe? Jeg trenger muligens en dagkrem med farge (liker ikke fundation) for normal/fet hud. Fint om den er matt og holder huden matt hele dagen. Et godt pudder som holder huden matt hele dagen. En god rouge. Det tror jeg var det hele, noen som kan hjelpe meg med noen gode anbefalinger?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Chanel har kjempebra rouge (dessverre er det også veldig dyrt...men drøyt og uknuselig) Lancome sitt rouge er også ok. Budsjettfavoritter er rougen til makeupstore og Maybelline. Dagkrem bruker jeg ikke, så der har jeg ingen anbefalinger. Pudder: Clinique har bra pudder! Vet at de har et som matter, det heter noe med oil-stop, stop-oil eller noe sånt.
Gjest gjest1 Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 Jeg anbefaler også rouge fra Chanel. De har mange, nydelig farger som gir skikkelig glød til huden. Min favoritt er nr. 98 Fantasia. Har ikke noen tips til deg om matte pudder og dagkremer (jeg synes det er fint at huden er litt blank ), men de aller fleste merker har mattende produkter som skal brukes over dagkrem.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #5 Skrevet 6. august 2006 Chanel har kjempebra rouge (dessverre er det også veldig dyrt...men drøyt og uknuselig) Lancome sitt rouge er også ok. Budsjettfavoritter er rougen til makeupstore og Maybelline. Dagkrem bruker jeg ikke, så der har jeg ingen anbefalinger. Pudder: Clinique har bra pudder! Vet at de har et som matter, det heter noe med oil-stop, stop-oil eller noe sånt. ← "Stay matte" heter det pudderet fra Clinique som jeg nevnte ovenfor. Kan kjøpes rimelig herfra: http://www.strawberrynet.com/
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #6 Skrevet 6. august 2006 Jeg anbefaler deg rouge fra purelux! Elsker beach bunny og nymph. Du kan ta en titt på www.purelux.com
Gjest Huldali Skrevet 6. august 2006 #7 Skrevet 6. august 2006 Takk for så mange tips! Men hva er dette: “Dermalogica tinted moisturizer”, er det en dagkrem? Gleder meg til å handle i morgen!
Rosenrød Skrevet 6. august 2006 #8 Skrevet 6. august 2006 Det er en farget dagkrem med solfaktor, så den er ikke dekkende, men jevner huden og gir litt farge og glød.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå