Gå til innhold

Bryllupsgave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bedt i bryllup til en god venninne. Vi har jevn kontkt (ikke så ofte) og møtes kanskje 1 gang i måneden. Til tross for at vi ikke ser og hører så mye fra hverandre er vi gode venninner. De ønsker seg et servise, og jeg har lyst til åkjøpe noe til dette. Hvor mye bør jeg kjøpe for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok gitt for rundt 1000 kroner til ei god veninne.

Gjest Cosmic Girl
Skrevet (endret)

Til en god venninne som jeg ser en gang i måneden, ville jeg nok absolutt gitt for rundt tusenlappen +/-

Endret av Cosmic Girl
Skrevet

Enig med de andre. Er man invitert i bryllup, og det er en venninne bør gaven ligge på ca 1000 kroner.

Skrevet

Jeg synes det holder med 5-600 kr.

Men det kommer litt an på hvordan man ligger an økonomisk også. Tror ikke folk forventer like dyr gave fra en student som en som man vet har høy lønn.

Skrevet (endret)

Og hver gang noe slikt kommer opp forstår jeg at jeg nesten ikke har vært i bryllup. Jeg ville gitt mere enn eg gir i bursdager og til jul - men likevel aldri nærmet meg 1000kr. Tipper jeg hadde endt et sted mellom 500 og 800kr.

Håper ikke mine venner føler at de må bruke 1000lapper på gave til meg. Det forventer jeg virkelig ikke.

Endret av *Emma*
Skrevet
Og hver gang noe slikt kommer opp forstår jeg at jeg nesten ikke har vært i bryllup. Jeg ville gitt mere enn eg gir i bursdager og til jul - men likevel aldri nærmet meg 1000kr. Tipper jeg hadde endt et sted mellom 500 og 800kr.

Håper ikke mine venner føler at de må bruke 1000lapper på gave til meg. Det forventer jeg virkelig ikke.

Nå har ikke jeg flust av veninner da, så derfor hadde jeg gitt såpass. Hadde jeg hatt mange gode veninner, hadde nok jeg gitt mellom 5 og 800 kroner jeg og.

Skrevet

vi har pleid å legge oss på 5-700 kr til venner. Tror det er ganske vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...