Mossa Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 En av sambos beste venner har i den senere tid oppført seg så rart overfor meg. Han er verdens snilleste person, men det går litt over grensa for hva jeg synes er normalt. Og til tider er det litt ubehagelig faktisk. Sambo jobber kun på dagtid, jeg jobber skift. Og de siste 2 mnd. har han i ny og ne sendt sms for å spørre meg om hvordan jeg jobber - for jobber jeg kvelden, kan han stikke innom å få seg kaffe på dagtid før jeg drar på jobb. Jobber jeg dag, lurer han på hvordan resten av uka ser ut. Alle sms starter med hei kjære (eller noe i den duren) og alle avsluttes med heidå lille jenta mi. I sommer jobbet sambo mye overtid, så jeg var mye på msn med tantebarna mine på kveldstid. Var han også på var det med en gang spørsmål om vi skulle camme. Og var det helg, og han hadde tatt seg noen øl før han skulle på fest, var det et evig mas om den jævla cammingen!! Spøkene hans har litt etter litt blitt mer seksuelle enn de var før. Og han spør en del om personlige ting: hva liker du, har du noen gang hatt ons, hva hadde du gjort dersom noen prøvde å.. Som takk for malingsarbeidet kan jeg jo ta betalt i senga (avsluttet med; hehe, neida bare tullet) Alle hans forslag og spørsmål fleiper jeg bort. Jeg håper virkelig at han bare tuller, og forsøker å få han til å tro at jeg ikke tar han seriøst. Men det skurrer litt. Hadde dere syntes det var ubehagelig, eller er jeg bare tvers igjennom skrullete? Og hvordan skal jeg avvise han totalt, uten at vi blir uvenner? (for å spøke det bort funker tydeligvis ikke)
Gjest Gjest1 Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Hva er camming? Jeg vill sagt ifra at jeg synes diskusjoner rundt sex hører privatlivet mellom deg og samboer til. Kanskje er han litt betatt av deg, men det hjelper jo ingen om han føler at du gir respons på hans "tilnærmelser". Ja, jeg hadde syntes det var ubehagelig.
Gjest Gjesta Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 Høres ut som han vil ha deg. Synes han går litt over grensen, du bør ta det opp med ham dersom du vil at han skal skjerpe seg.
Gjest Malina Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 Hadde også synes det var ubehagelig. Har du snakket med samboeren din om det? Hva sier han?
Gjest Malina Skrevet 6. august 2006 #5 Skrevet 6. august 2006 Hva er camming? Webcam over msn,tenker jeg...
Mossa Skrevet 6. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2006 Hadde også synes det var ubehagelig. Har du snakket med samboeren din om det? Hva sier han? ← Han så forandringene hos kameraten lenge før jeg oppdaget det, men ville ikke si noe før han visst om det var bare tøys fra hans side. Men når han maste om å sette på cam. så sa sambo til han at han ikke skjønte poenget. Det var jo bare å hoppe i billen og stikke innom her når vi var ferdige på jobb ( det ble selvsagt også bare ledd bort av kameraten, som forklarte at det hele var ment som en spøk og ikke noe mer) Webcam over msn,tenker jeg... ← Stemmer!
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #7 Skrevet 6. august 2006 Si klart fra at du ikke er interesserrt i at han holder på sånn. Synes det er rart at du ikke har sagt fra skikkelig og at du ikke har sagt noe til samboeren din. Du liker kanskje oppmerksomheten fra han på en måte?
Gjest Chrizzy Skrevet 6. august 2006 #8 Skrevet 6. august 2006 Jeg synes nesten det er rart at din sambi ikke sier ifra han heller? Jeg hadde ikke godtatt at en venninne holdt på slik med mannen min. Spøke det bort det gjør vel mange for å vri seg unna, det betyr jo ikke at man ikke kan stå på sitt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå