Gjest Inger.......... Skrevet 4. januar 2003 #1 Skrevet 4. januar 2003 Hei... Jeg er midt i permisjonen min og synes det begynner å bli litt kjedelig. Derfor hadde jeg tenkt til å studere litt nå fra januar. Men så fikk jeg høre at jeg ikke kunne studere og ha permisjon samtidig. Da vil jeg miste perm-pengene mine.. Det virker jo litt logisk, men er det noen som vet om det er riktig eller ikke???
Gjest Hilde K S Skrevet 4. januar 2003 #2 Skrevet 4. januar 2003 Har studert selv i permisjonstiden. Men det var kurs som ble betalt av arbeidgiver. Tror permlønnen forsvinner dersom du blir lånekassens ansvar !
anka Skrevet 4. januar 2003 #3 Skrevet 4. januar 2003 Det forundrer meg ikke ett dugg!!! Vi bor jo tross alt i NORGE!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2003 #4 Skrevet 4. januar 2003 Hei, Kjære dere.... selvfølgelig går det an å studere. Det er bare til å ikke søke om studielån det'. Kan jo ikke få lønn fra 2 plasser...det skjønner dere vel. Du får lønn fra trygdekontoret i perm.tiden, kan ikke få lønn (stipend) i tillegg.... helt forståelig. Dessuten så får ikke vanlig folk som ikke er i permisjon men full jobb stipend i tillegg heller.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå