Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det? Legges de i bløt i såpevann først, og i såfall hvor lenge? Er Milo ok?

Leste på Bravissimo at vannet skulle være kaldt for at fargene skulle bevares best. Men blir det rent da?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg vasker mine Bh'er nesten daglig i lunkent Milovann. Lar de kanskje ligge i et par minutter i bløt før jeg skyller. Det er viktig at du bruker Milo eller annet vaskemiddel som ikke inneholder enzymer. Enzymer kan ødelegge stretch og fasong.

Ja, de blir rene om du gjør dette hver dag.

Skrevet

Må ha litt varme i vannet ellers føler jeg ikke at de blir helt rene.

Jeg må også "jobbe" littegranne med dem når de ligger i vann og såpe-skum.

Kommer jo an på om en har sitter foran pc`en eller gått tur i Jotunhelimen med dem. Litt forskjell blir det jo. :)

Gjest Malina
Skrevet

Jeg lar dem også ligge litt i varmt Milo-vann før jeg gnur og gnikker noen minutter. Skyller dem godt,så legger dem i rent vann en liten stund.

Btw; hvor ofte vasker dere BH-ene?

Skrevet

Noen her inne fortalte at hun pleide å vaske bh'ene i en sånn salatslynge. Se gjennom et par andre bh-tråder og se om dere finner det.

Catzy

Skrevet

Vann i ei bøtte, grader ettersom hva tøyet krever, IKKE I VASKEN ASSÅ, putter nedi Biotex, blander godt, så legger jeg oppi mine kostbare bh'er...Lar det ligge sånn ca 15-20 min.

Bruker lett skrubbing, så skyller jeg de lenge i rennende vann...og henger de i skyggen så ingen ser de mens de tørker ute, da lukter de så herlig.

Skrevet
...og henger de i skyggen så ingen ser de mens de tørker ute, da lukter de så herlig.

Så de lukter ikke godt hvis noen ser dem? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...