tobo Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Har noe irriterende sprut (av et eller annet) på alle stuevinduene mine. Det vil ikke gå av i vask. Det har vært sånn siden jeg overtok leiligheten. Lurer på om jeg må skrape det av? Noen som har noen erfaring med vindusskraping. Redd for riper...
Gjest Kitz Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 (endret) Hva med å bruk et skarpt barberblad på flekkene, eller trenger du noe større? Det skal ikke sette riper... Det har jeg benyttet på feks malingsflekker på vinduene her hjemme. Endret 6. august 2006 av Kitz
monja Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 Har og brukt en del vindusskraper på vinduene uten at de har satt riper. Du skal ikke være redd for å prøve det.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 Bruk vindusskrapen på såpevått vindu så unngår du skraper. Hvis det er beisesøl vil du ikke få det vekk da det "etser" seg inn i glasset.
tobo Skrevet 6. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2006 Herlig!!! Får gå til anskaffelse av skrape, ikke lenger redd nå. Tusen takk for svar. Man får alltid så god hjelp her inne. Fantastisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå