Gjest Gjesta Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Altså, jeg er veldig A menneske. Min mann er B. Jeg fikser ikke å ligge lenge i sengen om morgenen. For oss er det sjelden et problem, det er det heller ikke i dag, men jeg lurer helt konkret på en ting. Jeg holder på å pusse opp rommet til lillemann. Rommet ligger rett over gangen for vårt soverom. Det må bli ferdig i dag, fordi han kommer hjem fra helgetur i ettermiddag. Dette vet så klart min mann. Spørsmålet er når kan jeg med god samvittighet begynne og jobbe der inne? Skal jeg ta hensyn til at min mann valgte å sitte oppe og lese til klokken 03, enda han vanligvis er i seng rundt tolv? Hvis jeg skla bli ferdig må jeg nemlig komme i gang snart... Og nei, det er ikke noe jeg kan gjøre stille der inne nå, nå må jeg flytte ut resten av møbleme, og få ferdig fotlister og vinduslister.....
LilleBille Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Synes det bør være rolig til ca 1000. Etter det kan du bråke med god samvittighet,. Synd dere ikke bor her - for her har naboens unge (barnebarn) stått ute og hylt siden 0730 .. og det har vært umulig å stenge det ute - så da hadde han nok vært oppe og klar til å hjelpe deg
aline Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 tja, jeg ville kanskje ventet til ti jeg da, klokka ni på en søndag synes jeg er tidlig selv om jeg er som deg som er tidlig oppe. så jeg ville latt ham sove i fred til klokka ti, så ville jeg satt igang å jobbe.
Gjest gjesta Skrevet 6. august 2006 #5 Skrevet 6. august 2006 Sett i gang, sier jeg. Hvis han var klar over at det måtte gjøres i dag, er det hans eget problem at han la seg sent i går. Nå har han sovet i 6 timer, og det er vel lenge nok, siden det er for en gangs skyld.
Gjest Gjesta Skrevet 6. august 2006 #6 Skrevet 6. august 2006 Han får alltid sove til ti, jeg begynner aldri med noe uansett før da. Men dere syns det er greit med ti selvom han (var så tjukk i huet at ) han satt oppe sent i natt...? Thanks girls!!
aline Skrevet 6. august 2006 #8 Skrevet 6. august 2006 jepp, for ikke bare visste han at det måtte gjøres, han visste vel også at du er A-menneske og spretter opp tidlig OG trenger å få gjort dette før ettermiddag. så da kan han takke seg selv, han kan jo krype ut og finne seg ett skyggefullt sted hvor han kan legge seg å sløve videre.
LilleBille Skrevet 6. august 2006 #10 Skrevet 6. august 2006 så da kan han takke seg selv, han kan jo krype ut og finne seg ett skyggefullt sted hvor han kan legge seg å sløve videre. ← - synes heller han skal hjelpe til jeg
aline Skrevet 6. august 2006 #12 Skrevet 6. august 2006 joa billa, det synes jo selvsagt jeg og, men han er jo mann...
Gjest Gjesta Skrevet 6. august 2006 #13 Skrevet 6. august 2006 hva har du med hvor lenge han sover ? ← Med "du" mener du meg da?
LilleBille Skrevet 6. august 2006 #14 Skrevet 6. august 2006 hva har du med hvor lenge han sover ? ← Det var vel snakk om hvor lenge hun måtte være stille - ikke om hvor lenge han skulle sove.
Gjest Gjesta Skrevet 6. august 2006 #15 Skrevet 6. august 2006 - synes heller han skal hjelpe til jeg ← Huff nei, la meg slippe da.... Nei, han skal få henge opp markisen der inne, og legge opp en ekstra stikk, men resten skal jeg gjørra sjæl
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #17 Skrevet 6. august 2006 Åh, som jeg kjenner meg igjen! Jeg spretter opp, gubben her har sittet oppe til 2 00 i natt, og jeg; jeg er oppe i full vigør, med diverse planer. Går og verker på at han skal komme seg opp, (setter radioen bare "litt" høyt på). Oj, der kom han gitt!
Gjest Grønn Frosk Skrevet 6. august 2006 #18 Skrevet 6. august 2006 Nå er klokka snart ti, så da er det bare å begynne. Det er slik med meg og mannen og. Han legger seg ofte seinere, og vil da ligge lengre om morran. Jeg pleier å¨begynne "bråkinga" rundt ti, og da går det greit.
Maxine Grey Skrevet 6. august 2006 #19 Skrevet 6. august 2006 hvis han la seg klokka tre og får sove til ti skal han være fornøyd det er lenge nok for en såpass voksen mann, han er ikke lenger en tenåring som trenger å sove ti timer i døgnet ...
monja Skrevet 6. august 2006 #20 Skrevet 6. august 2006 Regner med at du er i full gang nå da siden klokka er passert 10. Hadde ikke venta så lenge jeg nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå