Gå til innhold

Ikke våt nok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har et stort problem..

Jeg blir aldri våt nok :forvirret:

Kan ikke huske at det har vært sånn før, men da har det gått en stund mellom hver gang jeg har hatt sex, og jeg tenkte at det er fordi meg og kjæresten min har sex nesten hver dag, at jeg ikke rekker å "spare opp".

vi har glidemiddel, og først likte jeg det, men etterhvert følte jeg det var fordi jeg ikke ble våt nok, og han brukte spytt (ja, jeg vet, høres ekkelt ut, men hva skal vi gjøre?)

Og dette etterhvert har blitt et problem for meg..

jeg liker glidemiddelet, og syntes det blir veldig bra av det, men jeg hater det også for jeg vil ikke bruke det fordi jeg ikke fungerer.

Jeg prøver å finne ut hva som gjør meg kåt, men det er så forskjellig, og noe som gjør meg kåt en gang, så blir det med den gangen..

mange ganger blir jeg å kår, men jeg blir ikke våt.

Kjæresten min kjønner det tror jeg, men vi vet ikke helt hva vi skal gjøre.

jeg vil jo fungere, og hva enn jeg prøver følesdet litt tørt.

værtfall på utsiden litt..

jeg blir så utrolig lei meg, og frustrert. :grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg tror at du skal bruke glidemiddel med god samvittighet. Du sier at det funker for deg, så hvorfor bry seg med så mye "m sånn og sånn.."

Det er veldig forskjellig hvor våt en jente blir når hun er opphisset, og som du sier så bruker typen din spytt om nødvendig. :) Verre er det ikke.

Bruk ihvertfall ikke energi på å bekymre deg om det. Hvis du nyter det, så nyter typen din det også.

Skrevet

Ja, jeg syntes det er godt, og det er jo ikke som jeg har noe valg.

Men selve prinsippet.

jeg føler at vi må bruke det, for hvis ikke går det ikke, og derfor blir jeg lei meg.

det er jo som om en gutt ikke fikk stå..

Skrevet (endret)

oioi, nå må du ikke grave deg dypt ned!

Dette er så vanlig at du aner det ikke en gang!

Bruk glidemiddel med god sammvittighet de gangene det trengs, det er så naturlig at det finnes ikke det par jeg kjenner iallefall som ikke bruker det, -så vidt jeg vet da..

Prøv også å finne på nye ting i forspillet, det kan jo være at du bare trenger tid til å bli våt. Ikke alltid man er klar på 1-2-3 liksom! :)

Endret av Collargol
Skrevet

Ikke engste deg Tweek :klem:

Det er veldig vanlig. Og det skjer alle kvinner mange ganger i livet har jeg hørt. Og når alderen begynner å bli litt oppi årene er det hvertfall vanlig.

Og spytt er da ikke ekkelt syns nå jeg. Kanskje for dem som kommer utenfra. Men vi gjør det og. Visst han slikker deg blir det jo spytt der fra han uansett.

Så det har ikke noe om du er kåt eller ikke.

Du er helt normalt :klem:

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Tweek; det er helt vanlig.

Jeg tror både jeg og alle mine venninner har hatt det sånn i perioder. Men plutselig går det over, og man slipper å tenke på glidekrem, etc.

Så ikke bekymr deg, men aksepter at det må til nå. Det kan jo fint endre seg etter hvert :)

Skrevet

Håper det går over, for jeg vil ikke være avhening av glidemiddel for å ha sex :sur:

Gjest gjest1
Skrevet
Håper det går over, for jeg vil ikke være avhening av glidemiddel for å ha sex :sur:

Har du kanskje byttet/sluttet på hormonpreparater?

Det kan ha noe å si. Jeg hadde egentlig det motsatte problemet helt jeg begynte på p-sprøyten. Da var jeg så tørr at det hjalp ikke noe særlig med glidemiddel heller...

Men etter jeg gikk over til p-piller igjen har det heldigvis blitt normalt igjen ;)

Det ordner seg nok ;)

Skrevet

Jeg gikk på p-piller før.. prøvde værtfall, jeg er ikke flink i det hele tatt til å huske det, så jeg skal få p-stav :)

Jeg håper å det ordner seg, ble glad at det er vanelig og ikke bare meg.

men samtidig er det jo dritkjipt for alle som har det!

Det verste var vel i går, først sa han at jeg våt våt, og senere mens vi hadde sex fakstisk, spurte han om jeg var kåt i det hele tatt :( hva er det for en ting å si?

jeg ble jo veldig lei meg da han sa det.

jeg kan jo ikke noe for det.

Skrevet

Kåthet og våthet har ikke nødvendigvis noe med hverandre å gjøre. Synes det er dårlig gjort av ham å spørr eom du i det hele tatt er kåt.

Gjest gjest1
Skrevet

Ikke vær redd for å bruke glidemiddel! Vi gjorde jo det i 1 år, og nå klarer jeg å produsere mitt eget. Jeg er glatt som ei sklie hoho ;D

Bare forklar din kjære at han må være litt mer tålmodig. Vi funker ikke slik de gjør, må han vite :O

Skrevet
Kåthet og våthet har ikke nødvendigvis noe med hverandre å gjøre. Synes det er dårlig gjort av ham å spørr eom du i det hele tatt er kåt.

Nei, det vet jeg, men det at jeg var kåt!

og plutselig spør han om det :forvirret:

Det var jo ikke en koselig kommentar å få!

Jeg hadde aldri forventet at han skulle si det, for han breyr seg jo om meg, og vil jeg skal ha det bra hele tiden!

Ikke vær redd for å bruke glidemiddel! Vi gjorde jo det i 1 år, og nå klarer jeg å produsere mitt eget. Jeg er glatt som ei sklie hoho ;D

Bare forklar din kjære at han må være litt mer tålmodig. Vi funker ikke slik de gjør, må han vite :O

Ja, jeg vet..

husker vi diskuterte dette!

men de siste 2 ukene eller noe sånn, føler jeg ikke vi er nærme hverandre selv om vi sitter ved siden av hverandre..

Når jeg er ferdig på jobb i 23 tiden, så nerder vi oss litt, og legger oss i sengen å ser på south park eller noe.. vi pleier å ha sex hver dag, og helt til nå har han alltid lyst nesten.

Har aldri hørt kommentarer som "er ikke helt i sex humør" og lignende selv om det er vanelig.

og alt dette siden da vi hadde sex, og han spurte om jeg var kåt i det hele tatt :grine:

Jeg føler han ikke vil ha sex med meg p.g.a det.

og nå kvart på 3 om natta sitter jeg her, og han ligger i senga, og vi er bare rare!

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg gikk på p-piller før.. prøvde værtfall, jeg er ikke flink i det hele tatt til å huske det, så jeg skal få p-stav :)

Jeg håper å det ordner seg, ble glad at det er vanelig og ikke bare meg.

men samtidig er det jo dritkjipt for alle som har det!

Det verste var vel i går, først sa han at jeg våt våt, og senere mens vi hadde sex fakstisk, spurte han om jeg var kåt i det hele tatt :( hva er det for en ting å si?

jeg ble jo veldig lei meg da han sa det.

jeg kan jo ikke noe for det.

Samme som meg det, jeg byttet pga jeg var så sløv med pillene, men nå er jeg tilbake på dem og jeg får bare prøve å være flink... :sjenert:

Jeg må si at jeg synes det var utrolig flåsete sagt av typen din! :forvirret: Drittsekk fakta! :sinna:

Jeg får håpe han tar mer hensyn i tiden fremmover og ikke minst holder slike kommentarer for seg selv. :klem:

Skrevet
Jeg må si at jeg synes det var utrolig flåsete sagt av typen din!  :forvirret:  Drittsekk fakta!  :sinna:

Jeg får håpe han tar mer hensyn i tiden fremmover og ikke minst holder slike kommentarer for seg selv.  :klem:

Ja, syntes han ikke trengte å si det.

Men han er jo så snill, og derfor ble jeg ekstra sjokket for at han sa det, siden han pleier aldri å si sånne ting. han vil heller finne ut problemet å hjelpe..

men pokker da! håper det blir bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...