Gå til innhold

Stue, kjøkken og soverom

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Det hadde vært morsomt å høre hva slags fargekombinasjoner dere har på stue,kjøkken og sovrom?

Kanskje noen spennende kombinasjoner man ikke har tenkt på!

:rosasmil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok ikke så spennende valg vi har.

Vi har letthet på stue og kjøkken, åpen løsning. Også har vi vanilje på 2 av soverommene o letthet og en rosa farge jeg ikke husker hva heter på det andre soverommet.

Skrevet

Jeg har bare hvitt, hvitt, hvitt i leiligheten min.

Gamle rommet mitt hos pappa hadde to svarte vegger og to røde.

Skrevet

Vi har antikkhvit på stua, bast på kjøkkenet og eggehvit på det ene soverommet. Eva tror jeg fargen på et andre soverommet heter? :klø:

Skrevet

Har eggehvit i alle rom. Ellers av farger i møbler osv, brunt beige og hvitt. De få fargene som er her er lys rosa, lys lilla og mørk lilla.

:legrine:

Skrevet

Jeg har Skumring (lys grå) i alle rom. Liker fargen kjempegodt, fordi den er nøytral og passer til alt.

Skrevet

Eggehvit i alle rom. Skal ikke male om før det blir slitt og stygt. Er så fint og lyst med den fargen. Og den har litt varme i seg og siden den ikke er helt hvit. I stua

har jeg brune,hvite og beige møbler. Lyse gardiner.

Mange grønne planter. Ellers er puter,pledd,duker og lys i turkis.

Synes jeg har det så fint nå. Koser meg her.

Men begynner vel å bli lei turkis snart,så da skal jeg ha en annen farge.

Kanskje en varm lillafarge.

Det som er så fint med ha så lyse vegger og gardiner er at det er så greit å bare bytte ut fargen på småting når man blir lei,og vips så har man f.eks en ny stue.

Gjest gjest1
Skrevet

En vegg på soverommet er i " lyngfarge" En vegg i stuen er i Sushi, ( en brunfarge), og på jenten sitt rom er det noen panelbord i rosa. Ellers er resten eggehvitt.

Skrevet

Vi har Caravan på soverommet (litt sjokolademelk-aktig) sammen med eggehvitt på soverommet. I stua har vi en Cappuchino (tror jeg at den het) og en liten vegg i en kontrastfarge. På kjøkkenet har vi innredning på nesten alle vegger, så der har vi bare malt lys antikk. Detaljene er inntil videre beiset i en eikeaktig farge.

Skrevet

Stue/kjøkken: Lys Toscana med hvite lister.

Alle soverom: Lys antikk hvit med hvite lister.

Gang: Latte med hvite lister.

Skrevet

Vi har antikkhvit på alle husets vegger, hvitt tak og hvite lister.

Skrevet

Stue: Lys Toscana med beisede lister (Teak) og bjørkeparkett.

Kjøkken: Ida med beisede lister (Kirsebær) og terrakottafliser på gulv.

Soverom: Fransk grå med beisede lister (Teak) og Merbauparkett.

De andre soverommene husker jeg ikke fargenavnene på, men det ene er lyseblått med eikeparkett og beisede lister (eik) og det andre er lysegult med blårutete gulvbelegg og eggehvite lister.

Gjest -eline-
Skrevet

Holder på å pusse opp nå og da vil de fleste vegger (og alle lister/tak) bli malt eggehvit. I tillegg vil en vegg på kjøkkenet bli malt en olivenfarge (har ikke helt bestemt meg for hvor mørk) mot hvit kjøkkeninnredning og mørkbeiset benkeplate, endeveggen på soverommet vil bli malt en varm bruntone. Gulvene i alle rom vil være mørkbeisede furugulv. Tror det kommer til å bli pent i hvertfall.

Skrevet

Alle rom i huset mitt er malt i skygge.

Lys, varm og nøytral, samt gir en kontrast til hvite lister/dører.

I stua/kjøkken så er tilbehøret furu, lys blåturkis (veldig dempet) og kirsebær.

Et soverom er tilbehøret furu, sort og oransje. Et annet soverom er tilbehøret sølv, knallblå, turkis og lime.

Skygge funker til alt.

Skrevet

Vel, jeg er visst annerledes. Jeg trenger farger rundt meg. Jeg har et grønt kjøkken, et gult soverom/arbeidsrom og fargen på stua ble dessverre kjøpt feil, så der er det en slags fersken/laksefarge som ikke er så pen.

Skrevet

Nå har vi akkurat flyttet inn og ikke fått de fargene vi ønsker. Men i min gamle leilighet hadde vi:

Tapet på kjøkkenet. En lys brun/beige farge. Mørk innredning og hvite fliser, lister, dører og tak. Benkeplata var lys marmor,(nesten hvit.)

Frihet tror jeg den het på stua. Lys lys grå-blå. (Stua mi ble nesten dobblet så stor etter vi malte...)

Soverom. Risør. Lys blå farge.

Gjesterommet var det gul tapet på, men det var ikke mitt valg. Var nyoppusset før jeg flyttet inn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...