Gå til innhold

Hverdagsprostitusjon

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hvilke fordeler mener du at kvinner er født med Waco? Og innerst inne ....innerst inne er jeg meg selv ...og jeg har ikke behov for å fortrenge det. *lurer nå hva er det jeg burde ha behov for å fortrenge?*

Billig - ikke billig, - livsnyter.....det kommer an på hvilket syn man selv har til saken. Om man legger seg med gud og hver mann så anser jeg ikke dette for å være livsnyting - jeg synes det blir billig ...men jeg er nok muligens blant de få som mener dette. :wink: :oops: De som gjør dette og har glede av det ser annerledes på saken ...

Men hva mener du om kvinner som er såkalte livsnytersker? kommer de inn under kategorien horer i dine øyner, eller er det helt ok - eller bare en bekreftelse på at kvinner er blilige?

Nei nå surrer jeg .....Vet hva jeg mener inni hodet mitt ..men så var det å få bokstaver og ord til å danne mening på skjermen da ... :roll: ..

Skal være grei jeg og slutte nå ......du var nå grei i svaret til meg :)

Virgo :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hore blir neppe oppfattet som en ærestittel - like lite som grakall/horebukk blir.

Ut fra det jeg leser, ser det ut til at noen mener at mennesker i bunn og grunn er egoistiske vesner som i hovedsak bruker tiden sin - gjerne ubevisst - på å finne ut hvordan man skal skaffe seg fordeler gjennom sex.

For meg blir dette veldig huleboertendenser, og jeg mener vi har kommet lenger enn dit, selv om det sikkert langt nede i bevisstheten ligger huleboerrester - hos noen mer enn hos andre.

Jeg vil ha meg frabedt å bli kalt hore, og sier ganske tydelig ifra hvis noen prøver - selv om jeg er over den horete høyalder. (sa fra før også)Uansett - ord er viktige - og hvilke ord man bruker sier veldig mye om holdninger "avsenderen" vil uttrykke.

Og jeg ser ingen betenkeligheter med å knytte økonomi til bofellesskap. Kjenner mange som deler leilighet ut av økonomske hensyn, som ikke "deler seng", og jeg kjenner mange som deler seng - og som har funnet det mest praktisk å dele husvære også.

Og waco, jeg ville være ytterst varsom med å tro at nei ikke betyr nei - uansett hvilke erfaringer du har gjort. Det finnes mange måter å utøve press på, og noen er mindre tiltalende enn andre selvfølgelig, uten at presset er mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det er nå engang slik at KG ofte blir brukt som ett sted der menn får utløp for all sin frustrasjon ovenfor kvinner. Da er det lett å ty til begrepet "hore" når man ikke vet å ordlegge seg bedre.

Å påstå at man er hore fordi man tar hensyn til det økonomiske aspektet ved å flytte sammen er absurd, man flytter jo sammen fordi man vil dele ett liv sammen med den man elsker- hvordan kan det være prostitusjon å samtidig tenke økonomi??

Jeg synes også at det begynner å nærme seg trakassering når vi gang på gang får høre at vi er slue, falske, uansvarlige og at vi oppfører oss som frekke fristende småpiker (en betegnelse ofte brukt av pedofile).

Hva med oss som ikke lurer oss til penger, er utro, blir gravide mot ens partners vilje og lever vanlige liv uten noen form for horeri? Hva med oss? Er vi virkelig så få?

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg SÅ lei av å se at kvinner omtales som horer her på forumet! :evil: Synes det begynner å nærme seg trakkasering jeg ! Det er rett og seltt utrivelig å lese mange av innleggene ! :x Synes det er skremmende at man har slike holdninger! . Og så å sette stempelet HORE på oss. Jeg blir bare så sinna!!! Det føles nedverdigende! Hore oppfattes i allefall av meg som et skjellsord. Kvinner er liksom dårligere enn menn de da ...mindre verdt....vi bare snylter på dere...lokker og lurer ....er falske osv osv.......????

Hadde denne diskusjonen dreid seg om f.eks innvandrere -så er jeg ganske sikker på at ikke så mye blitt godtatt ...men siden det "bare" dreier seg om kvinner så må vi finne oss i å bli kallet hore, og gang på gang finne innlegg der det er om å gjøre å spre mest mulig dritt om oss :kjempesinna:

Det gjør forumet utrivelig. Og hva er poenget med å terpe om igjen og omigjen på dette????? Kvinnenegative tråder har det vært nok av i det siste...håper snart man slipper opp for ting å forsure hverdagen vår med :x Hvilken glede kan det gi å plage og provosere slik??? En syk glede må det være :-?

Og som kvinne greier jeg heller ikke å la være å svare når jeg føler meg tråkket på!

hmf! :x

lille Meg 2

Helt enig med ALT du sier Virgo!

Nå har det vært så mange "kvinner er horete", "kvinner er løsaktige", "kvinner er falske", "kvinner er luref#####", "kvinner er umoralske og grunne......bla, bla, bla..."

Mens andre "folkegrupper", hvis jeg kan bruke det uttrykket, får vi IKKE lov til å diskutere, mens det er store rom her for å diskutere kvinnens "lyter" i følge enkelte gjester og mannspersoner her.

Tore Tønne, Sven-O og slike ting, er det ikke rom for her (beklager at jeg setter det på spissen), men å rakke ned på kvinner blir det gjort i hytt og gevær! Men, forsvarer kvinner seg og sier imot påstander! Ja, DA får vi høre det da! "Jamen det er ikke interessant å høre hva DU mener, det som er interessant er....bla, bla...media....undersøkelser....kvinner ER sånn...blabla", "bare innrøm det..blabla". "Jeg vet det nok", "og du er selvmotsigende"....OSV.

Og stadig er det nye "gjester" som kommer med brannfakler og spyr ut de verste ting om kvinner. Hadde det vært slik om utlendinger eller homofile eller dverger for den saks skyld, ville det blitt stoppet.

JEG og vil gjerne få lov til å forsvare meg, uten å få en skikkelig skyllebøtte eller en lang avhandling om åssen det EGENTLIG er!

Kanskje jeg skal slutte å svare på innlegg som blir lagt inn på samliv ? Det er til vurdering i allefall,- ingen trussel altså! Bare for min egen del,- hvis folk skal analysere mine / våre meninger sønder og sammen og kommer med egne bevis på at vi er hysteriske og dumme. Da gidder jeg ikke å fortsette. Jeg er her for å svare på innlegg JEG synes er interessante, å kunne hjelpe folk litt emosjonelt og støttende er også hyggelig. Men nå går det snart for langt med diverse kvinnetrakasserende emner. Og samtidig bli gjort narr av og ledd av fordi man prøver å forsvare seg selv og diskutere deretter.

Jeg er rett og slett lei :kjempesinna:

*Klapper masse for Virgo!*

*Klapper masse for Bettie*

BRA sagt jenter :D :D

Klem, Diva som står fast på sine meninger selv om media, mannsgriser, horebukker og doktorgradsavhandlinger sier imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå engang slik at KG ofte blir brukt som ett sted der menn får utløp for all sin frustrasjon ovenfor kvinner. Da er det lett å ty til begrepet "hore" når man ikke vet å ordlegge seg bedre.

Å påstå at man er hore fordi man tar hensyn til det økonomiske aspektet ved å flytte sammen er absurd, man flytter jo sammen fordi man vil dele ett liv sammen med den man elsker- hvordan kan det være prostitusjon å samtidig tenke økonomi??

Jeg synes også at det begynner å nærme seg trakassering når vi gang på gang får høre at vi er slue, falske, uansvarlige og at vi oppfører oss som frekke fristende småpiker (en betegnelse ofte brukt av pedofile).

Hva med oss som ikke lurer oss til penger, er utro, blir gravide mot ens partners vilje og lever vanlige liv uten noen form for horeri? Hva med oss? Er vi virkelig så få?

Milla

Nei, jeg tror vi er langt flere enn hva visse folk vil ha det til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Nei' date=' jeg tror vi er langt flere enn hva visse folk vil ha det til[/quote']

Det håper jeg da virkelig også Diva.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte innlegg jenter !!! Det er bra at vi markerer oss - og viser hva vi står for og at vi vil ha oss frabedt å kalles hore og andre lignende ting!

Jeg er lut lei kvinnefiendtlige tråder ! Og jeg tror det er bra at vi sier fra om det! at vi ikke bare stilletiende finner oss i det. Vise at vi har bein i nesa....... :)

Jepp!

klem fra Virgo :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Med den slettepolicyen som hersker her så er det utrolig at slik dritt får stå.

Kg skulle hatt en liten notis der det feks. kunne stå at: "Siden Kvinneguiden er ett nettsted for jenter så tolereres ikke innlegg med sterke innslag av kvinnehat".

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det er ett faktum det SexySadie. Og som en her nevner så begynner dette å likne ren trakassering.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

OK ---------------------------

Det vil alltid ligge flere fordeler å ulme. Men det er også ulemper å spore.

Uansett hva det gjelder!

Rent bortsett fra av at kjæresten min og jeg hadde elsket hverandre i over 10 år, var det primært det økonomiske vi (særlig han)

tenkte på da vi endelig besluttet å dele leilighet. Og hva så?

Herregud, hva er galt med å være økonomisk? eller praktisk for den sakens skyld? Man må være realistisk, og unngå å leve i en drømmeverden.

KJÆRLIGHETEN var der først. Gjør det han til horebukk i mine øyne? Nei, på ingen måte. Det er heller ikke gjensidig.

Men elsker vi fortsatt hverandre? Har vi fortsatt nydelig sex? Er vi fortsatt hverandres beste venner? Svaret er entydig JA på alle spørsmål.

Er vår økonomi bedre etter at vi flyttet sammen? NEI!!!!!!!!!!

Ikke at vi noen gang har hatt en dårlig økonomi, men den er faktisk heller ikke bedre nå:::::::::::::::::: Vi unner oss det meste! :)

Så der fikk vi den!!!!!!!!! Vi tok feil. Men fremdeles bor vi sammen, og har det helt flott, og har planer om å fortsette med dette. :ler:

Jeg humrer for meg selv over hvor opptatt enkelte menn (?) tydeligvis er av hore - madonna - stempelet!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg vil anbefale dere å snakke litt med slektens kvinnelige medlemmer, kanskje de har noe å tilføre dere?????????????????

Selv er jeg Kvinne, med stor K!!!!!!!!!!!!!!!

Ser ikke meg selv som hverken hore eller madonna.

Bare Kvinne.

Slik ser jeg på mannen i mitt liv også. Han er (bare?) en Mann.

MEN det er nok for meg, siden jeg tilfeldigvis elsker han.

Så enkelt kan det altså være. Hvis man da ikke er ute etter å vanskeliggjøre ting::::::::::::::::::::::::::::

Det er ikke jeg.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...