Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den beste sminken du bruker på huden til hverdags/fest?

Jeg er selv fonøyd med Dior foundation og HM løspudder.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med Shiseido Pureness pudderet! Jeg bruker bare det! :)

Gjest Malina
Skrevet

Jeg bruker ikke så mye "hud-sminke" til hverdags,men en concealer bør jeg ha i nærheten. Jeg er veldig fornøyd med Guerlain og YSL,men de er dyre og ikke spesilt drøye. Jeg ser at Helena Rubinsteins magic concealer har fått gode kritikker her inne på forumet. Når jeg har brukt opp den fra Guerlain som jeg har nå,skal jeg kjøpe HR. Den inneholder vel 10ml mer enn de andre :overrasket: og ikke der den dyrere heller...

Foundation-favoritter er Chanel Universel og Helena Rubinstein Color Clone,men som sagt bruker jeg det sjelden til hverdags.

Skrevet

Dermalogica sin tinted moisturizer er god dersom du ikke har bruk for en veldig dekkende krem. Den jevner ut hudfargen, tilfører fuktighet og har solfaktor. I tillegg bruker jeg noen ganger Armani flytende bronzer, Guerlain solpudder og Chanel løspudder.

Gjest Malina
Skrevet
Dermalogica sin tinted moisturizer er god dersom du ikke har bruk for en veldig dekkende krem. Den jevner ut hudfargen, tilfører fuktighet og har solfaktor.

Den har jeg sett litt på....Hvordan synes du konsistenser er, og passer den for alle hutyper slik den lover?

Glir den lett inn i huden? Gir den blank hud? (sliter litt med panne som skinner verre enn en diskokule av og til....)

Skrevet

YSL sin concealer og I.D. mineralfoundationen er jeg godt fornøyd med.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg bruker mineralfoundation I.D fra B.E og Chanel Vitalumiere. YSL Touche Eclat som highlighter og H.Rubinstein Magic Concealer om jeg vil dekke noe ekstra godt.

Skrevet
Den har jeg sett litt på....Hvordan synes du konsistenser er, og passer den for alle hutyper slik den lover?

Glir den lett inn i huden? Gir den blank hud? (sliter litt med panne som skinner verre enn en diskokule av og til....)

Jeg kan jo bare snakke for min egen hud, og den er veldig grei, hehe.... Har ingen problemer med den, såkalt normal hud. Men kremen funker flott på meg i hvert fall. Synes den glir lett inn i huden og den ser veldig natulig ut, jeg pleide å bruke vanlig foundation før, men nå føles de litt maskeaktige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...