*Lavendel* Skrevet 4. januar 2003 #1 Skrevet 4. januar 2003 Bare lurte på om noen har prøvd denne kremmen og om den i så fall virker?? :-?
Arwen Skrevet 4. januar 2003 #2 Skrevet 4. januar 2003 Kjenner fler som har prøvd kremen, og den virker på de fleste. Tror kremen er ment for de som er mer overvektig en fem-ti kilo. Vet ikke hvor mange kilo du trenger å miste.?.?
*Lavendel* Skrevet 5. januar 2003 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2003 Får jeg bort 10 kilo er jeg mer enn fornøyd, men jeg satser jo ikke bare på kremen da.... Er mer ment som et supplement, dessuten håpet jeg jo på at noen av disse vakre strekkmerkene skulle fordufte ut i det blå...
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2003 #4 Skrevet 6. januar 2003 virker ikke les andre innlegg om kremer som slanker....HA! mindre kalorier enn man forbrenner = slankere lik mengde = ingen forskjell mer kalorier = litt mer å ta i ENESTE MÅTEN !! Kurgan
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2003 #5 Skrevet 6. januar 2003 Kurgan: Er det nødvendig å si at denne kremen ikke virker hver gang noen spør. Du har vel ikke prøvd kremen selv? Dessuten så sier du jo egentlig at de som har brukt kremen og sier at den virker, ikke snakker sant...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå