Gjest gjest-bergen Skrevet 5. august 2006 #1 Skrevet 5. august 2006 Hei!! Noen som kan anbefale en god frisør i Bergen? Helst med greie priser, og en frisør som følger litt med på trender, ikke en "Pensjonist" frisør.
Saeria Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 Morten på Max Milan er en kjempedyktig frisør. Han er stylist og spesialist på farge, men tar seg ikke dyrere betalt enn andre for det. Jeg fikk Morten anbefalt på KG og har ikke gått til noen andre siden mitt første frisørbesøk hos han. Han er flink til å se hvilke farger og stiler du passer, er flink til å forklare og ellers en super person. :-D De andre frisørene og juniorfrisørene skal også være veldig dyktige. Det er Stig og Morten som i hovedsak lærer de opp, og de vet hva de gjør. Max Milan ligger forresten i Marken.
Gjest gjest1 Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 Morten på Max Milan er en kjempedyktig frisør. Da jeg så den tråden i går, lo jeg for meg selv og lurte på om jeg skulle komme deg i forkjøpet og anbefale Max Milan for dem
Gjest Blondie65 Skrevet 6. august 2006 #5 Skrevet 6. august 2006 Frisørsalongene i Galleriet, på Bergen Storsenter og i Kløverhuset kan også anbefales. Det samme gjelder 25te som ligger i Strandgaten 25.
Saeria Skrevet 6. august 2006 #6 Skrevet 6. august 2006 Da jeg så den tråden i går, lo jeg for meg selv og lurte på om jeg skulle komme deg i forkjøpet og anbefale Max Milan for dem ← Er fan av Morten ja.
Gjest gjest1 Skrevet 6. august 2006 #7 Skrevet 6. august 2006 (endret) Frisørsalongene i Galleriet, på Bergen Storsenter og i Kløverhuset kan også anbefales. Det samme gjelder 25te som ligger i Strandgaten 25. ← Jeg vil ihvertfall si at salongen på galleriet ødela håret mitt totalt da jeg stripet det forrige mnd. Utenom det så så tynnet hun jenten håret mitt så mye at jeg ser helt merkelig ut Jeg gikk lenge til Da Capo på Bergen Storsenter. Men de jentene var mer opptatt av å spraye hårspray på seg selv og snakke med de andre jentene. Dessuten ble jeg så forbanna forrige gang jeg var der når hun ene bare smilte og lo og sa jeg hadde sensitiv hodebunn da jeg holdt på å svi meg ihjel av blekingen Jeg vet selv at jeg ikke har sensitiv hodebunn og det er ikke kjekt å sitte 50 min med noe som svir noe så sinnsykt at du ikke helt vet hvor du skal gjøre av deg. Den på kløverhuset går min mor til og mange andre jeg kjenner på hennes alder til. Vet om mange som er fornøyd med dem, men jeg vil nok si at det er mer ett kjerring sted Edit, skriveleif Endret 6. august 2006 av Miss_alexandria
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #8 Skrevet 6. august 2006 Hvor mye koster det ca. for klipp og farging hos Morten? Har de studentrabatt?
Gjest Blondie65 Skrevet 6. august 2006 #9 Skrevet 6. august 2006 Jeg vil ihvertfall si at salongen på galleriet ødela håret mitt totalt da jeg stripet det forrige mnd. Utenom det så så tynnet hun jenten håret mitt så mye at jeg ser helt merkelig ut ← Av de jeg nevte er det denne jeg er minst fornøyd med. Men de greier å klippe til en grei pris - OG de har fliseklipp (altså stussing og pannelugg) til kr 250,- Jeg gikk lenge til Da Capo på Bergen Storsenter. Men de jentene var mer opptatt av å spraye hårspray på seg selv og snakke med de andre jentene. Dessuten ble jeg så forbanna forrige gang jeg var der når hun ene bare smilte og lo og sa jeg hadde sensitiv hodebunn da jeg holdt på å svi meg ihjel av blekingen Jeg vet selv at jeg ikke har sensitiv hodebunn og det er ikke kjekt å sitte 50 min med noe som svir noe så sinnsykt at du ikke helt vet hvor du skal gjøre av deg. ← Den eneste gangen jeg noensinne har blitt svidd var på Hermanns Salong. En lærling som mente at jeg UMULIG kunne mene platinablondt, så det var bedre med gulrot. Jeg forlangte at hun gjorde det om igjen med det resultat at jeg ble svidd. Det kommer vel litt an på hvem du går til på DaCapo - det er der jeg går nå. Har fast frisør der og hun er flink. Den på kløverhuset går min mor til og mange andre jeg kjenner på hennes alder til. Vet om mange som er fornøyd med dem, men jeg vil nok si at det er mer ett kjerring sted Edit, skriveleif ← Kjerring sted? Jøss. Jeg må vel være kjerring jeg da ... Hvis du kaller en frisørsalong for et "kjerringsted" fordi de har kunder i alle aldere så er det ikke mange frisørsalonger igjen. Jeg sluttet der fordi at hun som var flinkets sluttet.
fargegla82 Skrevet 6. august 2006 #10 Skrevet 6. august 2006 Jeg er skikkelig fornøyd med Signy på Sørås Frisørsalong i Fana!Hadde ingen fast frisør før jeg gikk til henne første gang for 3 år siden. Ble imponert over en fantastisk forandring på en jente som hadde vært hos henne.Og jg ble ikke skuffet etter å ha vært hos henne selv.Ungdommelig og flott er hun som kan sine ting.Kommer lett med gode ideer, men lytter til ønsker en måtte ha. Eneste ulempe må være at hun er en bizzy dame med mange faste kunder(seff et godt tegn!)Hender det ikke er ledig time før halvannen-to uker frem i tid.Jeg har bestilt time,og gleder meg!
just_c Skrevet 6. august 2006 #11 Skrevet 6. august 2006 jeg har også fast frisør på Da Capo på byststasjonen.. liker meg kjempegodt der..og er storfornøyd. hun jeg klippr mer hos er den beste frisøren jeg har klippa meg hos i bergen. problemt nå er bare at hun er for flink så det kan være vanskelig å få time hos henne når jeg vil prisen der er lik alle andre steder og man blir fulgt opp av samma mennske gjennom hele frisørtiden.Det å bli fulgt opp av en frisør gjennom hele frisørtiden er noe jeg liker iallefall...
Saeria Skrevet 6. august 2006 #12 Skrevet 6. august 2006 Hvor mye koster det ca. for klipp og farging hos Morten? Har de studentrabatt? ← Jeg betaler rundt 1200 for klipp og farge, eller klipp og striper. Jeg tror ikke de har studentrabatt. Jeg har hvertfall alltid betalt vanlig pris og han vet jeg er student.
Gjest gjest1 Skrevet 6. august 2006 #13 Skrevet 6. august 2006 Kjerring sted? Jøss. Jeg må vel være kjerring jeg da ... Hvis du kaller en frisørsalong for et "kjerringsted" fordi de har kunder i alle aldere så er det ikke mange frisørsalonger igjen. Jeg sluttet der fordi at hun som var flinkets sluttet. ← Jeg kaller det kjerring sted for flesteparten av kundene deres er over 40 år. Dette er jo bare min og de rundt meg sin mening. Ingenting mer enn det
Gjest Blondie65 Skrevet 7. august 2006 #14 Skrevet 7. august 2006 Jeg kaller det kjerring sted for flesteparten av kundene deres er over 40 år. Dette er jo bare min og de rundt meg sin mening. Ingenting mer enn det ← Så alle som er over 40 er kjerringer i følge deg? Bare lurte, hilsen Blondie 41 år.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #15 Skrevet 7. august 2006 ramsvik frisør på mekka på Nordås i Fana super flinke! har min faste da, og hun er ung og utrolig utrolig flink! mange som har henne som "fast"..
Malama Skrevet 7. august 2006 #16 Skrevet 7. august 2006 Den på galleriet klarte i alle fall å klippe håret mitt slik at det fortsatt var slitt etterpå. Jeg ga klar beskjed om at "Ja, det er slitt, jeg hr ikke vært til frisør på lenge, det er slitt, mye slitt, og klipp bort ALT`SOM MÅ BORT for at det ikke lenger skal være slitt." Dette fikk jeg ikke som en "stusseklipp", full prsi, men det var jeg forberedt på, jeg måtte jo klippe bort en god del. Men de tok ikke alt, jeg hadde fortsatt splittede tupper i håret dagen etter. Burde tatt et par cm til. Etter det har jeg gått til min lokale frisør på minde jeg, og der er de flinke nok for min del, og rimlige. Jeg betaler vel ca 300 kroner for klipp. Jeg striper/farger aldri håret mitt, så jeg vet ikke hva de tar for det, men jeg har i alle fall ikke kommet derfra med slitt hår noen gang. de klipper det som klippes skal, og det ser bra ut etterpå. Men nå flytter vi, og det blir absurd langt unna å dra dit for hårklipp, så jeg må vel finne meg en ny...
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #17 Skrevet 7. august 2006 Så alle som er over 40 er kjerringer i følge deg? Bare lurte, hilsen Blondie 41 år. ← Nei, ikke nødvendigvis. Men min mor er en kjerring
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #18 Skrevet 7. august 2006 Men nå flytter vi, og det blir absurd langt unna å dra dit for hårklipp, så jeg må vel finne meg en ny... Vel, du har nå fått noen tips til hvor du IKKE skal gå
Gjest Cerise Skrevet 8. august 2006 #19 Skrevet 8. august 2006 Jeg har klippet meg en gang på de capo nå nylig, var kjempefornøyd! Fikk gode tips om produkter, styling osv, og hun var opptatt med meg og ikke de andre som jobbet der. Just_c; hvem er det du klipper deg hos der? send gjerne en PM...
Malama Skrevet 8. august 2006 #20 Skrevet 8. august 2006 Vel, du har nå fått noen tips til hvor du IKKE skal gå ← Jepp Og skal nok finne meg en ny også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå