Gjest ugle Skrevet 5. august 2006 #1 Skrevet 5. august 2006 Det er en sang jeg har hørt flere ganger på radioen i det siste, syns det er veldig bra men aner ikke hvem som synger eller hva den heter. Husker ikke teksten så godt, men det er noe sånt som "do you feel like i feel - natalie.." kan noen hjelpe meg? takknemlig for svar!
Gjest Lea Skrevet 5. august 2006 #2 Skrevet 5. august 2006 Kan det være denne? Do you feel like I feel - Belinda Carlisle Fant ingenting med Natalie da.. og sangen er nok gammel.
Gjest ugle Skrevet 5. august 2006 #3 Skrevet 5. august 2006 tusen takk for svar, men tror ikke det var den nei. det er en mann som synger, og sangen er litt sånn disco/techno.. er ikke sikker på hva det heter
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #4 Skrevet 5. august 2006 Hei du! Vet du hvilken kanal den ble spilt på, da? Eller ca. når du hørte den sist? Tror nemlig det går an å søke på de forskjellige radiokanalenes nettsider, kanskje du finner den igjen der?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #5 Skrevet 6. august 2006 Hei du! Vet du hvilken kanal den ble spilt på, da? Eller ca. når du hørte den sist? Tror nemlig det går an å søke på de forskjellige radiokanalenes nettsider, kanskje du finner den igjen der? ← Hm. Du skriver helt likt som meg. Rart. Natta:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå