Gå til innhold

Fjerning av dyrehår

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Er spesielt på utkikk etter et munnstykke til støvsuger til fjerning av dyrehår på tepper, men andre tips er også velkomne :)

Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest1
Skrevet

Vet ikke hva slags tepper du mener, men på Nille selger de en liten slags kost. Den er laget av plast og fløyel. Den tar det aller meste av dyrehår på sofaen i hvert fall.

Gjest gjest1
Skrevet

Takk for tipset Violetta.

Det er snakk om gulvtepper i persisk/orientalsk stil.

Gjest Gjest1
Skrevet

Jeg ville prøvd den kosten. Den er ikke noen dyr investering, 39.90 eller noe sånt tror jeg det var.

Skrevet

Violetta, er det en sånn "dings" som ser ut som et sånn vanlig støvsugehode bare mye mindre, og under er det gjerne dyprød fløyel (eller no' sånt stoff) som suger til seg hår? Har vært på utkikk etter noe sånt men der jeg har vært har de ikke visst hva jeg har preika om...(unger ass..)

Så -nille har slike??? Er det universalmunnstykke som passer de fleste støvsugerør? (vi har sentralstøvsuger)

Gjest gjest1
Skrevet

Hvis det er en slik som Scoprina beskriver så kan det være akkurat det jeg kikker etter - har nettopp prøvd et støvsugermunnstykke med dyp rød fløyel som tiltrekker seg dyrehår og det var helt fantastisk til teppene.

Gjest Gjest1
Skrevet
Violetta, er det en sånn "dings" som ser ut som et sånn vanlig støvsugehode bare mye mindre, og under er det gjerne dyprød fløyel (eller no' sånt stoff) som suger til seg hår? Har vært på utkikk etter noe sånt men der jeg har vært har de ikke visst hva jeg har preika om...(unger ass..)

Så -nille har slike??? Er det universalmunnstykke som passer de fleste støvsugerør? (vi har sentralstøvsuger)

Nei den jeg tenker på er en kost, ikke et støvsuger munnstykke. Men har jeg ikke sett noen lignende som munnstykke på Clas Ohlsson?

Gjest gjest1
Skrevet

Da skal jeg innom både Nille og Clas Ohlsson - hjertelig takk !

Skrevet

*iiiiiiiiiiiiler til -nille til manda'n* :ler:

(claes ohlsson må jeg vente med....har ikke det her oppi gokk :evil:)

Gjest gjest1
Skrevet

(claes ohlsson må jeg vente med....har ikke det her oppi gokk :evil:)

Ikke her heller, så jeg får bli kjent med, eller innynde meg hos noen som har :ler:

Skrevet
Denne magnethårfjerneren er bare genial, fungerer kjempebra. Samler håret i en dunge som man kan støvsuge elns.
Gjest gjest1
Skrevet

Den har jeg, men jeg syns ikke den fungerte.

Skrevet

Flere dyrebutikker selger dessuten en sånn rull som er litt sterkere enn den klesrullen man bruker for å ta vekk støv og slikt fra klær. Har ikke prøvd selv, men har hørt flere si at det er det beste å bruke.

Skrevet

Min mor var innom for å vaske ut leiligheten før visning. Hun brukte da en gammeldags klesbørste på teppet. Aldri vært så rent før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...