momo Skrevet 5. august 2006 #1 Skrevet 5. august 2006 Jeg leter etter noen fine høye svarte støvletter. Noen som passer til skjørt og kjoler, men også til bukse. Noen som vet når det store innrykket av støvletter kommer i butikkene? Finner så lite der. Bestilte et par fra laredoute, men de blir sendt i retur, de virket ut som de var i veldig dårlig kvalitet.
momo Skrevet 5. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2006 Er ikke lenge siden jeg var der, og da var det veldig få støvletter der. Men kan jo være stor forskjell fra butikk til butikk.
Gjest Kitz Skrevet 5. august 2006 #4 Skrevet 5. august 2006 (endret) Støvletter kommer for futlt i butikk om ikke å lenge. Høst/vintervarene er på vei inn i butikkene nå. Npen butikker velger nok å vente litt med enkelte nyheter til salg osv er over. Vil jo gjerne kvitte seg med sommerens varer først. Endret 5. august 2006 av Kitz
Ephemera Skrevet 5. august 2006 #5 Skrevet 5. august 2006 Jeg venter veldig på vintersortimentet til Skoringen. De bruker å ha masse fine støvletter. Aner ikke når de kommer...
momo Skrevet 5. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2006 Takk for svar, da er det bare og vente tålmodig da. Nå er det jo uansett så fint vær at det blir litt varmt og løpe rundt med støvletter.
momo Skrevet 6. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. august 2006 Har bestilt et par fra de i konjakk farge, det var de eneste jeg likte. Synes det er litt dumt og kjøpe et par til i svart i samme. Også er ikke de i ekte skinn og skulle gjerne hatt i ekte skinn. Så får nok bare vente, men takk for tips.
Krista83 Skrevet 6. august 2006 #9 Skrevet 6. august 2006 Jeg trenger også noen litt fine sorte støvletter... Så får kanskje ta turen og kikke etter jobb på mandag...
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #10 Skrevet 31. august 2006 Nå har skobutikkene begynt å få inn høstens støvletter! For de som er/skal til Trondheim anbefaler jeg en liten skobutikk som heter Bello som ligger ganske nært togstasjonen. Utrolig masse fine sko og støvletter, men dyrt...(3000 kr-klassen). Så flere fine svarte støvletter der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå