Nitha Skrevet 5. august 2006 #1 Skrevet 5. august 2006 Er det best å ha en alt-i-ett-dress eller delt bukse og jakke på vinteren? Tenker at dressen kanskje blir upraktisk når en går fra kulde ute og inn på butikken, for eksempel? Fru Nitha
momo Skrevet 5. august 2006 #3 Skrevet 5. august 2006 Jeg synes det har vært mest praktisk med hel dress. Nå er hun 5 år, hvis vi vet vi skal på butikken, så pleier hun bare og ha jakke på. Ellers går det an og knyte dressen rundt livet. Men hver gang vi er på et kjøpesenter er vi jo klar over at vi skal det og hun har jo ikke på seg dress da. Regner med at vi kjøper to delt til henne til neste vinter, for da går hun på skolen.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #4 Skrevet 5. august 2006 To-delt fra 2-3 klasse. ellers hel dress har jeg hatt på mine 3 barn.
Nitha Skrevet 5. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2006 Sorry, hun er 6-7 måneder når vinteren setter inn. Det er altså snakk om første leveår. Fru Nitha
Gjest Gjesta Skrevet 5. august 2006 #6 Skrevet 5. august 2006 Hel dress uten tvil til et så lite barn. Jeg ville anbefalt hel dress til barnehagebarn, delt dress til skolebarn.
momo Skrevet 5. august 2006 #7 Skrevet 5. august 2006 Når snuppa var så liten brukte vi voksipose. Når hun satt så hadde hun jakke og voksipose. Når hun lå godt i posen hadde vi en strikka genser, ellers bare lue. Hadde en dress til og være ute og leke i.
Gjest Madeline Skrevet 5. august 2006 #8 Skrevet 5. august 2006 Hel dress uten tvil til et så lite barn. Jeg ville anbefalt hel dress til barnehagebarn, delt dress til skolebarn. ← Enig med Evelina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå