Gjest splæsj Skrevet 5. august 2006 #1 Del Skrevet 5. august 2006 Jepp, sånn er det for meg i alle fall. Jo eldre jeg blir, jo vanskligere er det å forelske seg. Flere som kjenner seg igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 5. august 2006 #2 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg kan stadig bli veldig betatt, men jeg blir nok mer og mer "kvalitetsbevisst" jo eldre jeg blir. Det skal litt til at en mann har alt det som får hjertet til å hoppe over et slag eller tre... Nå skal det sies at jeg skiller veldig mellom tiltrekning/det å være betatt, og det å forelske seg. Det siste er en mer "alvorlig" tilstand for meg, i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #3 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg ble raskere forelska for endel år siden enn jeg blir nå. Nå blir jeg raskt betatt, men ikke forelska. Det skal veldig mye til for at jeg skal forelske meg, så jeg har vært sammen med gutter uten å føle forelskelse (etter min definisjon da). Det er faktisk tre år siden jeg var hodestups forelska. Og jeg er bare 20 år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 5. august 2006 #4 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg tror vel heller at jo eldre vi blir - jo mer har vi erfart av livets med- og motganger. Vi vet mer hva vi vil ha - og blir kanskje mer bevisste på det. Noen kaller det å være kresen............. men, jeg tror heller det er å være mer bevisst jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2006 #5 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg tror vel heller at jo eldre vi blir - jo mer har vi erfart av livets med- og motganger. Vi vet mer hva vi vil ha - og blir kanskje mer bevisste på det. Noen kaller det å være kresen............. men, jeg tror heller det er å være mer bevisst jeg. ← Der fikk du sagt akkurat det jeg tenkte å skrive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja :-) Skrevet 5. august 2006 #6 Del Skrevet 5. august 2006 I tillegg brister vel endel illusjoner etterhvert som man blir eldre. Det er ikke bare snakk om å "få den man vil ha", når man er forelsket. Det er MYE som skal klaffe for at et forhold skal funke. Før var det nok å bare være forelsket, nå er det mere som står på spill (Kjære Gud - la denne mannen bli den far til mine fremtidige barn osv). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 5. august 2006 #7 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Jeg tror vel heller at jo eldre vi blir - jo mer har vi erfart av livets med- og motganger. Vi vet mer hva vi vil ha - og blir kanskje mer bevisste på det. Noen kaller det å være kresen............. men, jeg tror heller det er å være mer bevisst jeg. ← Kan ikke uttrykke meningen min stort bedre enn du gjorde, så nøyer meg med å si meg enig. Endret 5. august 2006 av Quirky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_RPM_* Skrevet 6. august 2006 #8 Del Skrevet 6. august 2006 Dess flere valg, dess mer forvirring, og vanskligere for å gå inn for ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 6. august 2006 #9 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg tror vel heller at jo eldre vi blir - jo mer har vi erfart av livets med- og motganger. Vi vet mer hva vi vil ha - og blir kanskje mer bevisste på det. Noen kaller det å være kresen............. men, jeg tror heller det er å være mer bevisst jeg. ← Skal så utrolig mye til før jeg forelsker meg. Men slik har det jo alltid vært, så jeg vet ikke om jeg har blitt noe "verre" med årene. Man skal jo være kresen også, synes jeg. Er da verdt såpass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 6. august 2006 #10 Del Skrevet 6. august 2006 Tror det handler litt mer om at jo flere ganger man har forelska seg, jo vanskeligere blir det å gjøre det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 6. august 2006 #11 Del Skrevet 6. august 2006 Har kun elsket en kvinne i mitt liv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #12 Del Skrevet 7. august 2006 Har vel bare vært forelsket 5 ganger i livet, og i de 3 første tilfellene gikk jeg enda på barneskolen. I tenårene var jeg ikke forelsket i noen og i 20-årene var jeg forelsket 2 ganger. Det går visst litt opp og ned egentlig. Av og til blir jeg forelsket på nytt i min mann, så det begynner kanskje å komme opp på barneskolenivå igjen alt i alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #13 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg forelsker meg mye oftere nå enn før! Er stadig litt småforelska, det skal ingenting til. Nå, for eksempel Tror det skyldes at jeg slapper mer av og ikke forventer at gutten skal være perfekt på alle måter. Tihi! Deilig er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 8. august 2006 #14 Del Skrevet 8. august 2006 Nei faller på trynet akkurat når helst ikke passer og det er så forbanna vanskelig å styre... men å gjøre noe med det??? det gjør jeg ikke lenger... brent barn skyr ilden som pesten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 8. august 2006 #15 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg har vært forelska noen ganger ja. Men som "barn" vil jeg nå si at jeg har vel bare vært betatt. Så trodde jeg at jeg elsket en en gang. Så nå elsker jeg en og blir elsket av han Og jeg er strålende fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cristoph Skrevet 9. august 2006 #16 Del Skrevet 9. august 2006 Ja. Syns det egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 9. august 2006 #17 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg tror vel heller at jo eldre vi blir - jo mer har vi erfart av livets med- og motganger. Vi vet mer hva vi vil ha - og blir kanskje mer bevisste på det. Noen kaller det å være kresen............. men, jeg tror heller det er å være mer bevisst jeg. ← Jeg tror kanskje ikke det er vanskeligere å bli forelsket, jeg tror man er mer forsiktige kanskje hvis man har gått på en smell før. Samtidig har man lært av sine feil, og er litt mer tilbakeholdne, eller det tar lenger tid før man tør å føle noe. Ellers enig med sitatet over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå