Gå til innhold

merker dere når EL kommer?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lindis_*
Skrevet

merker alle dere når dere har EL?

Jeg tror ikke jeg har kjent noe EL smerter,eller kansje jeg har det men har trodd det var noe annet :sjenert:

Hvordan kan man merke EL?

hilsen en som ikke vet :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det har variert veldig må jeg si.

Noen måneder har jeg kjent litt lette smerter og hatt endel luft i magen, andre ganger har jeg ikke merket noe. Har også hatt EL-slim bare ett par ganger.

Hvis du ikke har forsøkt EL-tester, så kan det anbefales. Da får du ihvertfall en indikasjon på når det skjer.

Også kan det være en og annen måned man ikke har EL også.

Endret av Yamaha
Skrevet

Ja, jeg kjenner det. Jeg blir sexgal når jeg har EL. Det er ikke tull engang - og det skjer hver eneste gang.

Skrevet

Jeg kan ikke si at jeg merker det. Har selv veldig uregelmessige og lange syklusser, så for å være helt ærlig vet jeg ikke helt når jeg skal kjenne etter heller :forvirret:

Skrevet

Ja, jeg merker det. Har EL-smerter i forkant og vondt i ryggen etterpå. Har også EL-slim, og jeg temper så jeg kan se etter EL at jeg har hatt det.

Skrevet

Jeg har ganske stabille sykluser på 28 dager. Og når jeg har EL så kjenner jeg det. Jeg trodde det var normalt, til jeg fikk snakket med noen venniner. Så det er vist ikke så normalt allikevel.

Hos meg skjer alt i løpet av et halvt minutt. Jeg kjenner sterk krampe i den ene siden og så blir jeg iskald og fryser for så plutselig å bli veldig varm og svetter og alt dette i løpet av et halvt minutt. Krampen er så sterk at jeg klarer ikke å bevege meg og må stoppe opp til det går over.

En gang så mamma dette og hun bare så på meg så rart og lurte på hva som var galt med meg. :)

Det tok meg litt tid å skjønne at det var EL, men det dukket alltid opp 14 dager før mens så da måtte det være det.

Skrevet

Kjenner ikke en dritt! Så her går det i EL-tester! :sjarmor:

Skrevet

Får stort sett smerter (til tider sterke) i et par timer, men ikke alltid. En gang var det så vondt at jeg måtte til legen fordi jeg ikke kunne tro det var EL. Nå sliter jeg med menssmerter også, så kanskje det er en sammenheng?

Jeg trodde også at det var vanlig, både med EL-smerter og menssmerter.

Skrevet
Ja, jeg kjenner det. Jeg blir sexgal når jeg har EL. Det er ikke tull engang - og det skjer hver eneste gang.

Jeg òg :ler: og så har jeg EL-slim

Skrevet

Jeg får EL smerter, EL slim og blir skikkelig kåt.

Skrevet

I forbindelse med eggløsning får jeg el- slim. Jeg får også veldig ømme brustvorter etter at el har funnet sted, som varer i noen dager. Ellers blir jeg også veldig kåt når jeg har el, og til og med min mann blir ekstra kåt rundt denne tiden. (også før vi begynte å prøve, da han ikke fulgte med på syklusen min) Skulle nesten tro at biologien jobbet litt på egen hånd... Rare greier!

Skrevet

Ja jeg kjenner det, men det er først det siste halvåret etter at jeg leste om EL og satte meg inn i det. Da skjønte jeg at det var det som skjedde. Jeg får skikkelig vondt, stikkinger nederst i magen. Det varierer fra 10 min til en liten time.

13-14 dager etterpå får jeg mensen. Jeg har i tillegg veldig stabil syklus.

Gjest trådstarter lindis
Skrevet

Tirsdag 8 skulle jeg ha EL mente min gyn,siden jeg har tatt pergo... hadde smerter hele dagen spesielt på venstre siden,har fått noe smerter bak i ryggen... om det va EL smerter jeg hadde på tirsdag vet jeg ikke men tror nesten det :) Hadde selvfølgelig sex på tirsdag (har ca hatt annen hver dag) :sjarmor: Men har murringer ennå spessielt bak i ryggen,kan det vare pga EL??? eller kansje jeg bare verker i ryggen.. :legrine:

Blei litt rotete dette men håper dere forstår... :)

Håper det er :babysmokk: på vei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...