ceca Skrevet 5. august 2006 #1 Skrevet 5. august 2006 Jeg har begynt å få linjer rundt munnen. Hva bruker dere av podukter for disse linjene / rynkene ? Ceca
Gjest splæsj Skrevet 5. august 2006 #3 Skrevet 5. august 2006 Det beste du kan gjøre er å spise mat med mye antioksidanter og sunt fett.
ceca Skrevet 6. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2006 ikke røyker jeg og å spiser jeg sunt!! men disse linjene ligger nok mye i genene. Men jeg tenkte at det kankje fantes en krem, på lik linje med rynke-krem for øynene, bare for linjene rundt munnen. Ceca
Nita Skrevet 6. august 2006 #5 Skrevet 6. august 2006 Opplever det samme selv, tror spesielt vi kvinner må akseptere at vi får "anusmunn". Det finnes jo injeksjoner man kan ta, men er litt usikker på hva som virker. Du kan jo kikke på hjemmesidene til noen plastiske kirurger
ceca Skrevet 7. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2006 Hadde mere tenkt på å forebygge at det ble verre. Slik jeg gjør med linjene ved øynene men det er nok som du sier. Anus-munn den har jeg ikke hørt før. hørtes mindere pent ut ja.. Ceca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå