Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oops... Bare pc'n som hang seg opp i flere minutter så jeg avbrøt innlegget og begynte på nytt, og vips så ble det postet 2 ganger... Hihi :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Oops... Bare pc'n som hang seg opp i flere minutter så jeg avbrøt innlegget og begynte på nytt, og vips så ble det postet 2 ganger... Hihi  :)

Ja det forklarer jo litt, men hva var det du ville si egentlig?

Skrevet

De har slettet det andre innlegget hvor all teksten var... Spørsmålet var bare hva dere mener om kombinasjonen av mørkt hår og blå mascara...? Er det harry eller kan det funke??

Skrevet

Jeg sverger til sort evt. brun/sort mascara (jeg er mørk)

Mascara i andre farger synes jeg ser helt for j### ut, både på meg selv og andre.

*får skrekkassosiasjoner fra 80-tallet hvor mascaraen var KNALL blå og KNALL grønn*

*grøsser*

Skrevet

Jeg har brunt hår, og det hender jeg varierer med mørkeblå mascara til mørkeblå eyeliner. I mine øyne er de mørke som man såvidt kan skimte blåfargen i skikkelig fine. Bare pass deg så du ikke ender opp med en knall farge!

Skrevet
Jeg har brunt hår, og det hender jeg varierer med mørkeblå mascara til mørkeblå eyeliner. I mine øyne er de mørke som man såvidt kan skimte blåfargen i skikkelig fine. Bare pass deg så du ikke ender opp med en knall farge!

:Nikke: Enig i dette

Skrevet

Uff , maskara i andre farger enn svart/brunt synes ikke jeg er pent.

Så ei dame her om dagen på stranda med blå maskara. Skal si deg det synes godt i dagslys / sterk sol.

Gudbedre

Skrevet

Blå kajal kan iallefall være fint....

Skrevet

Jeg er ikke enig at mascara må være svart eller brun. Prøv f.eks burgunder/plommefarget mascara, det er kjempefint og ikke så iønefallende som blå og grønn.

YSL har en som er nydelig, og som jeg bruker innimellom for å få litt variasjon fra den svarte

Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg mener det kan funke, særlig hvis du har veldig mørkt hår (sort/nesten sort). Hvis du har brunt hår kan grønn mascara være kjempefint!

Skrevet

Takk for svar :) Litt delte meninger her, så tror nesten det bare er en måte å finne ut om det funker på meg selv eller ikke. Så jeg får ta meg en liten tur på shopping idag og se om jeg finner noe annet enn sort og brun mascara :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...