Gjest Malina Skrevet 5. august 2006 #1 Skrevet 5. august 2006 Hei! Jeg skal å ta med en kake til svigers i morgen. Tenkte litt på nøttebunn med ett eller annet på,og er ute etter noen tips. Fra før har jeg mye brukt: ¤ Pisket krem m/sjokoladebiter på ¤ Pisket krem m/tyttebærsyltetøy ¤ ------ m/molter Noen som har noen tips? Det er sikkert kjempe mye annet jeg kan ha på,men fantasien min har sagt helt stopp! På forhånd, takk!
Arkana Skrevet 5. august 2006 #2 Skrevet 5. august 2006 Bringebærmousse, eggekrem (suksessterte), bærfromasj, sjokoladekrem.
Gjest piaf Skrevet 5. august 2006 #3 Skrevet 5. august 2006 Jeg laget en kake med mandelbunn (med litt kakao i), sjokolademousse og masse friske bringebær på toppen til middagsgjester for et par uker siden. Veldig godt!
Gjest Gjesta Skrevet 5. august 2006 #4 Skrevet 5. august 2006 Jeg syns pisket krem med halve hermetiske pærer og litt sjokoladesaus oppå er er best jeg *sulten*
Gjest Malina Skrevet 5. august 2006 #5 Skrevet 5. august 2006 Tusen takk for flotte ideer,jenter! :smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå