Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet
*Host* United States of America *Host*

Der klarte du endelig å få navnet riktig; det er som andre har sagt ingen land som heter "Amerika." Nå påviste du det samme selv, gjennom å få frem det riktige navnet.

Gratuleer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
det er som andre har sagt ingen land som heter Amerika.

Så du sier Amerikas Forente Stater hver eneste gang du omtaler landet som ligger i mellom Canada og Mexico?

Skrevet
*Host* United States of America *Host*

Jeg antar det var en kommentar til deg selv (nok en gang).

Som sagt: det heter ikke Amerika.

Skrevet
Så du sier Amerikas Forente Stater hver eneste gang du omtaler landet som ligger i mellom Canada og Mexico?

Selv sier jeg USA, eller us. Som amerikanere/usanere selv sier. Amerika tror jeg ikke mange har kalt det landet siden de store utvandringene fra Europa.

Skrevet
det heter ikke Amerika.

De står da faktisk Amerika der. Demonym på personer ifra USA er faktisk Amerikaner.

Skrevet
De står da faktisk Amerika der. Demonym på personer ifra USA er faktisk Amerikaner.

Og EUanere er europeere, men EU er ikke Europa av den grunn. Har du fått det nok ganger inn nå?

Skrevet
Og EUanere er europeere, men EU er ikke Europa av den grunn. Har du fått det nok ganger inn nå?

Nei, jeg ønsker å bli overøset utav din enorme visdom o vise herre.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg sier USA. "Amerika" er to verdensdeler.

FNs hovedkvarter ligger i "Amerika," nærmere bestemt i USA i Nord-Amerika. Brasilia ligger også i "Amerika," nærmere bestemt i Brasil i Sør-Amerika.

For all del; si hva du vil - så lenge du ikke påstår at du har rett når du beviselig er langt ute på et libanesisk jorde. Men for din egen del bør du kanskje ikke drite deg ytterligere ut i denne tråden - det finnes nok av andre anledninger for deg.

Gjest Gjest_RPM_*
Skrevet

Visste du at Norge tjener grunker på midt-østen konflikten, p.g.a oljeprisene som går til værs. Likevel velsigner vi dem med våre resurser for å få fred, men det er bra for om vi blir alt for rike, blir andre land så misunnelige at de kan bryte ut krig her og.

Skrevet
Visste du at Norge tjener grunker på midt-østen konflikten, p.g.a oljeprisene som går til værs. Likevel velsigner vi dem med våre resurser for å få fred, men det er bra for om vi blir alt for rike, blir andre land så misunnelige at de kan bryte ut krig her og.

Heldigvis betyr penger mindre enn gleden av å drepe, - for enkelte.

Skrevet (endret)
For all del; si hva du vil - så lenge du ikke påstår at du har rett når du beviselig er langt ute på et libanesisk jorde. Men for din egen del bør du kanskje ikke drite deg ytterligere ut i denne tråden - det finnes nok av andre anledninger for deg.

Så de å påpeke at Demonym

for personer ifra USA er Amerikaner er å drite seg ut. Da lurer jeg sterk på hva du gjør på?

Endret av talin
Gjest Gjesta
Skrevet
Så de å påpeke at Demonym

for personer ifra USA er Amerikaner er å drite seg ut. Da lurer jeg sterk på hva du gjør på?

Les dine egne innlegg, ikke bare det som er minst feilaktig.

Skrevet
Les dine egne innlegg, ikke bare det som er minst feilaktig.

Siden du da er så vis, kan du ikke påpeke mine feil da?

Skrevet

Talin, hvis du er i Canada, og skal over grensa til USA, vil du da si at du skal reise FRA Canada TIL Amerika?

Skrevet (endret)
Talin, hvis du er i Canada, og skal over grensa til USA, vil du da si at du skal reise FRA Canada TIL Amerika?

Da må han isåfall reise fra seg selv.

Og det kan bli en smule vanskelig og ikke bli med over.

Endret av mr. louis
Gjest Gjest_RPM_*
Skrevet

Tenk om politikere idag skulle snakke om forskjellige nødvendige konflikter, for så å ende opp på denne måten.

Morsomt, men ikke særlig effektivt.

Skrevet

Når ble dette i grunn en diskusjon om hva USA heter? :klø: ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...