Gå til innhold

Er jomfru...

Fremhevede innlegg

Gjest Gutt21
Skrevet

Jeg fylte nylig 21, og jeg er dessverre ennå jomfru. Dette skammer jeg meg over, og synes det i det hele tatt er veldig flaut. Og jeg føler at det haster også, ettersom jeg ALLEREDE er 21. De fleste debuterer jo før de fyller 18. Jeg er da altså 3 år "forsinket".

Først og fremst, hva liker dere jenter? Jeg skjønner jo at det må være noe galt ved meg ettersom jeg verken har hatt kjæreste (i hvert fall ikke seriøst) eller sex i hele mitt liv, når alle andre jeg kjenner har som til og med er noen år yngre enn meg, har hatt mange sexpartnere og kjærester. Jeg kan jo også nevne at jeg er temmelig sky av meg, og av den grunn har jeg ikke så fryktelig mange venner. Men likevel hører jeg jo om både gutter og jenter som er sjenerte av seg, som liker vel har kjæreste. Det virker som om jeg er den eneste som ikke har hatt sex ennå, i hvert fall her i byen jeg bor. Når man har nådd en slik alder jeg har nådd (21), forventes det jo på en måte at man alt har hatt sex-spesielt blant oss gutter.

Hva skjer når jeg omsider får meg dame, og vi skal ha sex, og jeg ikke greier å gi henne en orgasme? Jeg er redd for at jeg ikke ville prestere godt nok i senga, ettersom hun mest sannsynlig har hatt mange andre kjærester som har vært mye bedre i senga enn det jeg er, og at hun pga det vil dumpe meg.

Nok syting nå. Det får da være grenser. Og beklager at innlegget ble noe rotete. Men jeg spør dere jenter here inne, for dere ser ut til å ha peiling og dere ser også ut til å kunne svare bra og saklig, noe som ikke alltid er tilfellet på andre forumer.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

"vi jenter" liker ikke usikre gutter som skammer seg over seg selv :-)

Skrevet

For det første er du nok ikke så unormal som du tror. Og for det andre - det finnes de av oss som langt foretrekker en som er litt kresen fremfor en som har hatt en røys med partnere og kjæreste tidligere. Vent til du treffer noen som er deg verdig, ikke bare hopp i det for å få det overstått. Viktigste er ikke når det skjer, men at det skjer med rette person. Dessuten finnes det nok av jenter som ikke har hatt en masse partnere også ;)

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

Typen min var 22 år da vi ble sammen, og jomfru. Jeg hadde ikke all verdens erfaring med sex, men endel mer enn han .Jeg tenkte aldri over at han var jomfru, og vi fikk raskt et veldig bra sexliv ;)

Fordelen er jo at en får lære ham opp også.. Mange som er seksuelt erfarne som bare kjører sitt eget løp av gammel vane vil jeg tro.. Dersom begge er tiltrukket/tenner på hverandre tror jeg ting oftest går av seg selv..

Synes ikke det er noe rart å være 21 og jomfru altså :) 21 er da ingen alder..

Nå er vi begge blitt 24 år, og har fått en datter. Selv om han kanskje var sent ute med sex, var han den første av sine venner som ble pappa likevel ;)

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

Han virket forresten aldri en smule flau over å være jomfru, det var liksom helt naturlig. Jeg tenkte aldri over det. Når en merker at folk er veldig opphengt i at de fremdeles er jomfru, blir det mer turn off..

Skrevet (endret)

Har heller aldri hatt dame, å jeg har bare hatt sex 1 gang før... Ikke at det tels så mye, siden jeg var så drita at tissefanten min sa "Hva ære du driver med? Ser du ikke at jeg henger her å kulærn? Klar deg sjæl!".

Har aldri helt skjønt hvorfor folk skammer seg over det. Jeg skal gi deg et tips! Driiiit i hva du tror andre syns! Det er ikke farlig å være jomfru ;)

Endret av Yme
Gjest Gutt25
Skrevet

Innlegget ditt høres ut som noe jeg selv kunne ha skrevet når jeg var 21 (men jeg hadde nok et noe mer avslappet forhold til det hele) Hvis det er noen trøst, er jeg nettopp blitt 25 og er fortsatt en urørt blomst, så det finnes "verre" folk enn deg.. (En kompis av meg er 27 og uten at vi har snakket om det, er jeg 99.8 prosent sikker på at han heller ikke har gjort det, og jeg tror også flere av mine jevnaldrende venner var 20+ første gang) Jepp, det er sikkert "rart" og mange, spesielt en viss type mennesker synes sikkert det er "tragisk", også. Imidlertid gidder jeg ikke å leve livet mitt etter hva andre måtte mene sånn sett. Hva jenter måtte mene når vi forteller dem dette, vil nok variere fra jente til jente. Med mindre du har smaken i ræva når det gjelder jenter, går det nok greit. Selv kommer jeg ikke til å gidde å presentere det med "skam". Takler hun det ikke så skal hun få lov til å finne seg en annen. Jeg har mine grunner og det har liksom bare "blitt sånn", f.eks. har jeg heller aldri vært forelska. Og noe desperat "bare for å få det overstått" ONS med ei full berte jeg traff på byen, har jeg heller aldri giddet å gå inn for.

Det høres kanskje ut som jeg gir totalt f** i dette, men klart man føler seg jo litt rar, og som man "går glipp av en viktig del av livet". At jeg skal være så forferdelig dårlig i senga, tenker jeg ikke så mye på, rett og slett fordi jeg ikke tror noe på det. Mangelen på praksis til tross, jeg føler at jeg har en slags forståelse for hva som er godt for jenta og ikke, selv om det kanskje høres rart ut.

Jeg lever i håpet om at det skal skje noe før neste sommer :ler:

Gjest just-me
Skrevet

Synes faktisk det virker litt opphissende å ha sex med en gutt som er jomfru, spennende på en rar måte.. En blir jo litt spesiell som den utvalgte..

og begynner med blanke ark.

Skrevet
Synes faktisk det virker litt opphissende å ha sex med en gutt som er jomfru, spennende på en rar måte.. En blir jo litt spesiell som den utvalgte..

og begynner med blanke ark.

Ikke si sånt! Nå kan jeg aldri ha sex med noe... INGEN er værdt min "møydom"

Skrevet

Selv var jeg 24 da jeg hadde sex for første gang. Jeg husker jeg lurte på om det kom til å føles spesielt "spesielt", siden det var første gangen, men det gjorde det ikke. Ikke for det, det var plenty deilig, men det eneste som gjorde det spesielt var at hun lot meg ta henne fullstendig uten beskyttelse -- fordi det var min første gang. "You catch the first kitten without gloves," for å si det sånn. Kun en liten stund, vel å merke, før kondomen kom på. Vi ville ikke være helt ansvarsløse, heller. Jeg fikk uansett ikke til å komme denne første gangen, til tross for at vi hadde holdt på i timesvis og til tross for at jeg hadde "spart opp" en par-tre dager i forkant. Dette tror jeg er noe de fleste som debuterer sent har til felles: de er så vant med å få utløsning på egen hånd, at de rett og slett må lære seg å komme ved sex. Min første "kjørelærer" var ihvertfall meget imponert over min "utholdenhet". Egentlig var jeg bare sta. :ler:

Skrevet (endret)

Mehehe jeg slår dere alle sammen, snart 32 og ennå ikke pult :D

Jeg skjønner jo at det må være noe galt ved meg ettersom jeg verken har hatt kjæreste (i hvert fall ikke seriøst) eller sex i hele mitt liv, når alle andre jeg kjenner har som til og med er noen år yngre enn meg, har hatt mange sexpartnere og kjærester. Jeg kan jo også nevne at jeg er temmelig sky av meg, og av den grunn har jeg ikke så fryktelig mange venner. Men likevel hører jeg jo om både gutter og jenter som er sjenerte av seg, som liker vel har kjæreste.

Problemet er ikke at du ikke har pult eller hatt kjæreste, men at du tror det er noe galt med deg som gjør at dette her er anderledes for deg enn alle andre.

Det som er galt med deg er at du tror det er noe galt med deg. Du skammer deg over å være deg selv, enter flauhet og usikkerhet -> niks fitte.

Hvis du hadde hatt et par fylleknull og slik sett vært nærmere "gjennomsnittet", hva hadde det forandra? Du ville vært den du er uansett.

Sjenerte kvinner får seg ofte kjæreste, for sjenerte menn er det mye vanskeligere, pga kjønnsrollemønsteret.

Endret av Cognizance
Skrevet (endret)
Mehehe jeg slår dere alle sammen, snart 32 og ennå ikke pult :D

Problemet er ikke at du ikke har pult eller hatt kjæreste, men at du tror det er noe galt med deg som gjør at dette her er anderledes for deg enn alle andre.

Det som er galt med deg er at du tror det er noe galt med deg. Du skammer deg over å være deg selv, enter flauhet og usikkerhet -> niks fitte.

Hvis du hadde hatt et par fylleknull og slik sett vært nærmere "gjennomsnittet", hva hadde det forandra? Du ville vært den du er uansett.

Sjenerte kvinner får seg ofte kjæreste, for sjenerte menn er det mye vanskeligere, pga kjønnsrollemønsteret.

Jeg har altid trod at du var en dame på over 40 :forvirret:

Endret av Yme
Skrevet

• Som mange har sagt er du nok ikke så unormal. Jeg tror det er et inntrykk man får, fordi mange anser det som et sosialt nederlag å innrømme, og dermed er det få som våger å si det.

• De færreste jenter liker gutter som skammer seg over seg selv og ikke har selvtillit. Du kan gjerne være litt reservert da. Det er det faktisk en del piker som liker.

• Vent med å tenke over hvordan du vil prestere i sengen, til du får et solid kjæresteforhold. Det burde være din førsteprioritet akkurat nu.

Dog er det modig av deg å erkjenne at du har et problem. Da er du allerede på god vei til å løse det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...