Gå til innhold

REMBO KJOLE!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

No har eg òg handla kjole(Rembo Tanz)

Holder på å bli gal av å ikkje kunna visa den til nokon, so PLEASE, kan de ikkje gi meg noko tilbakemeldingar??

Om nokon skulle vera interessert, vil eg nemlig selga kjolen etter bryllupet(22.06.02)

Uansett, respons??!?!?!?:)

Prøver å legge ut link, men det går neppe. Den ligger på KG, kjoler, Rembo...den første.

http://www.kvinneguiden.no/cgi/brudekjoler...cgi?Category=24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kjolen kosta 10800.-, men eg skal òg ha eit kjempe fint, halvlangt slør til 1700.-

Er str 36-38, og sjølv om eg ikkje er så godt utrusta med kvinnelige former, såg eg faktisk "kvinnelig ut" i denne. Det var fantastisk stilig med dei tynne satengbanda over skuldrene, og eg tenkte eg skulle bruke dette i brurebuketten, om eg får godkjenning frå dekoratøren.

OG....takk for responsen!!! È SOOO GLA!!

Ha ein fortsatt fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble så inspirert av kjolen din at jeg har lyst til å vise deg den nest fineste buketten som jeg mener er vist her inne, den finest var selvfølgelig min. *S*

Kanskje denne kan være et utgangspunt og bruke silkebånd på. Bytte ut med kvisten kanskje, bare et tips.

http://www.ivattochtorrt.se/images/design9a.jpg

Perosnlig synes jeg det er så trist at det er så mange jenter som vleger en kjedelig dråpeformet bukett, men det er nå meg. Liker nå heller ikke mange blomster mikse sammen i en bukett heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Fruenge. Jeg hadde bestemt meg for brudebukett, men nå ombestemte jeg meg. Den buketten var så absolutt meg. Tusen milioner takk. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare hyggelig

det var ikkejeg som kom med bilde først, jeg fant det her inne i et gammelt tema, men jeg falt for denne buketten selv.

Men jeg ha giftet meg og min bukett var helt annerledes, lang med hvite orkideer og lilla "sukkertopper". Flott synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...