Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2002 #1 Del Skrevet 20. mars 2002 No har eg òg handla kjole(Rembo Tanz) Holder på å bli gal av å ikkje kunna visa den til nokon, so PLEASE, kan de ikkje gi meg noko tilbakemeldingar?? Om nokon skulle vera interessert, vil eg nemlig selga kjolen etter bryllupet(22.06.02) Uansett, respons??!?!?!? Prøver å legge ut link, men det går neppe. Den ligger på KG, kjoler, Rembo...den første. http://www.kvinneguiden.no/cgi/brudekjoler...cgi?Category=24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jackie Skrevet 20. mars 2002 #2 Del Skrevet 20. mars 2002 Nyyydelig kjole! Helt etter min smak. Hvilken str bruker du, og hva koster den til full pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 20. mars 2002 #3 Del Skrevet 20. mars 2002 Likte kjolen din kjempegodt!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2002 #4 Del Skrevet 20. mars 2002 Kjolen kosta 10800.-, men eg skal òg ha eit kjempe fint, halvlangt slør til 1700.- Er str 36-38, og sjølv om eg ikkje er så godt utrusta med kvinnelige former, såg eg faktisk "kvinnelig ut" i denne. Det var fantastisk stilig med dei tynne satengbanda over skuldrene, og eg tenkte eg skulle bruke dette i brurebuketten, om eg får godkjenning frå dekoratøren. OG....takk for responsen!!! È SOOO GLA!! Ha ein fortsatt fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppis Skrevet 21. mars 2002 #5 Del Skrevet 21. mars 2002 Ja, kjolen var helt nydelig!!! Det er bare å glede seg til å gå med den:-) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 21. mars 2002 #6 Del Skrevet 21. mars 2002 Kjolen var flott Klassisk og elengant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 21. mars 2002 #7 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg ble så inspirert av kjolen din at jeg har lyst til å vise deg den nest fineste buketten som jeg mener er vist her inne, den finest var selvfølgelig min. *S* Kanskje denne kan være et utgangspunt og bruke silkebånd på. Bytte ut med kvisten kanskje, bare et tips. http://www.ivattochtorrt.se/images/design9a.jpg Perosnlig synes jeg det er så trist at det er så mange jenter som vleger en kjedelig dråpeformet bukett, men det er nå meg. Liker nå heller ikke mange blomster mikse sammen i en bukett heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
August Skrevet 21. mars 2002 #8 Del Skrevet 21. mars 2002 Hallo Fruenge. Jeg hadde bestemt meg for brudebukett, men nå ombestemte jeg meg. Den buketten var så absolutt meg. Tusen milioner takk. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 21. mars 2002 #9 Del Skrevet 21. mars 2002 bare hyggelig det var ikkejeg som kom med bilde først, jeg fant det her inne i et gammelt tema, men jeg falt for denne buketten selv. Men jeg ha giftet meg og min bukett var helt annerledes, lang med hvite orkideer og lilla "sukkertopper". Flott synes nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå