Gå til innhold

Hvor mange år har dere andre prøvd ?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet

Vi har forsøkt siden 2002 , og bli gravide... Altså i 4 år, tror ikke vi klarer det lenger.... Mistet troen... Hvor lenge har dere andre prøvd ?

Jeg skal ikke klage , har to barn fra før av , en født i 2000, og en i 1998 .... men det er vannvittig hvor vanskelig det kan være å bli gravid altså !!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd så lenge som dere vi nei, det er rimelig lenge med 4 år! Vi har prøvd i 13 måneder nå.

Skrevet

Vi har prøvd i 1 år, det er vårt første barn vi prøver på.

Skrevet

Vi har prøvd i litt over 2 år.

Vi har en datter på 5 år sammen.

Siden dere har prøvd så lenge, har dere vært til utredning?

Skrevet

Vi har en jente fra før. Har nå prøvd i 13 pp.

Håper det klaffer for dere snart! Syns 13 mnd er lenge nok jeg, så fire år må være utrolig tungt :klem:

Gjest ~Capricorn~ ii
Skrevet

Har prøvd i snart tre og et halvt år nå.

Prøver på vårt første barn..

Skrevet

Vi har også prøvd i fire år, på vårt første barn.

Er i gang med siste icsi forsøket, går ikke dette så vet vi ikke hva vi gjør.

Lykke til alle slitere!

Gjest Gjest_laika_*
Skrevet
Vi har prøvd i litt over 2 år.

Vi har en datter på 5 år sammen.

Siden dere har prøvd så lenge, har dere vært til utredning?

hva er utredning?

Skrevet

Vi er i gang med utredning, alt er fint forløbig, men egglederne og sæden er ikke sjekket. Blir kjempefrustrert , siden vi har prøvd siden jeg var 24, og nå er jeg 30 , og ennå ikke fått det til.......

Har heldigvis to barn fra før... , og er kjempeglad for det :)

Skrevet
hva er utredning?

Legesjekk for de som er i kategorien "ufrivillig barnløs". Fastleger/det offentlige vil ofte ikke starte utredning før dere har prøvd et år, private spesialistsenter kan man komme til nesten når man vil har jeg inntrykk av.

Skrevet

Vi har prøvd i straks to år. Prøver på vårt første. Skal til utredning når økonomien kommer på rett kjøl igjen.

Skrevet

Prøvd i 7 år på første barn, en MA, og venter på å komme inn til prøverør.

Skrevet

Vi prøvde også i 4 år - da klarte vi det! Helt på egenhånd!

Diganosen vår er elendig sædkvalitet, men vi har klart det på tross av at vi ble oppfordret til å heller vurdere adopsjon.

Vi gjorde ingenting ekstra den mnd det klaffet, ingen kjerringråd e.l.

Det er veldig tidlig enda, men vi krysser fingrene for at dette går bra!

Lykke til til alle dere som prøver - jeg vet nøyaktig hvordan dere har det!

Skrevet

Har nå prøvd i et år på nummer to. Skulle hatt mensen for en uke siden og var nokså optimistisk, men testen var negativt. Visste ikke at jeg skulle bli så skuffa. :grine:

Skrevet

Har prøvd i 15 måneder, prøver på å få vårt første barn. Er i utredning, mangler bare mannens "donasjon" til testing. Har PCOS.

Skrevet

Vi runder straks 5 års prøvetid på nummer 1. Hadde en SA etter 3 års prøvetid. (Problemet er litt nedsatt sædkvalitet). Prøver nå mest av gammel vane - har ingen som helst tro på at dette skal gå. Vi har satt utgangen av 2006 som en endelig grense for hvor lenge vi orker å holde på. Dette har vært det viktigste (og vondeste) i livet i alt for mange år allerede!

Skrevet

Vi har prøvd i rundt ett år. Har fått sjekket ut noen ting hos lege, men skal i gang med utredning nå til høsten en gang, hvis ikke noe skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...