Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lanyah
Skrevet

Nå har heg for første gang testet ut å bestille fra utlandet, jeg som har vert så skeptisk til det. Men etter jeg hørte så mye om at dere på KG handler der, tok jeg sjansen! :) Dere har sikkert fått med dere litt om hvordan det gikk! :ler:

StrawberryNET; Synst det var dårlig jeg ikke fikk noen mail på at jeg hadde bestilt, at ordren var mottatt, heller ikke gav de beskjed at noe var galt. Det var jeg som kontaktet dem for å spørre hva som skjer...! Ikke gøy å oppleve at pengene er borte fra konto, men de sier de ikke har fått noe. Ble mye styr med at jeg måtte sende bank kvittering via fax. Etter mye mailer, fikk jeg til slutt tilbake pengene istedenfor varene...! :sur:

Look Fantastic; Knall side, fikk mail rett etter på at ordren var mottat. Dagen etterpå fikk jeg mail på at varen var sendt. Kjempebillig! Super rask levering! Her skal jeg handle mine Redken produkter i framtiden! :klappe:

Skinstore; Knall side, med av de dyre produktene, som t.d. Md Formulation. Billig, sparer iallefall noen hundre lapper! Rask levering! Og så gøy med prøver! :klappe: Her kommer jeg til å handle mine hudpleie produkter i framtiden! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye betalte du i porto fra skinstore?

Skrevet

Hm..., nå husker jeg ikke helt. Tror det var kanskje 70- 80,-! Men jeg synst ikke det er noe ille! :)

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg glemte å logge meg inn, men det var jeg som skrev det altså! :)

Skrevet

Skriver Skinstore ned verdien på varene?

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg vet ikke..., ser en det på pakken utenpå?... Jeg bestilte jo for 600,-!, og det gikk jo helt fint.

Skrevet

Hei! Ville bare skrive under på denne tråden: helt enig med trådstarter i vurderingene! :) Jeg har handlet fra Skinstore fem ganger nå, og er superfornøyd. Rask levering, vareprøver og ja de skriver ned verdien på pakken! Jeg kjøper hårproduktene mine fra Lookfantastic og hudprod. fra skinstore: sparer tusenlapper på det i året :sjarmor:

Skrevet

StrawberryNET; Synst det var dårlig jeg ikke fikk noen mail på at jeg hadde bestilt, at ordren var mottatt, heller ikke gav de beskjed at noe var galt. Det var jeg som kontaktet dem for å spørre hva som skjer...! Ikke gøy å oppleve at pengene er borte fra konto, men de sier de ikke har fått noe. Ble mye styr med at jeg måtte sende bank kvittering via fax. Etter mye mailer, fikk jeg til slutt tilbake pengene istedenfor varene...! :sur:

Jeg får alltid en bekreftelse på bestillingen min...

Ellers synes jeg Lookfantastic og SN er fine til hvert sitt bruk. Sminke på SN og hårprodukter fra LF

Skrevet
Jeg får alltid en bekreftelse på bestillingen min...

Jeg også!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har nettopp testet de to øverste selv. Er knallfornøyd med LF. Super pris, stort utvalg, rask levering. Det samme med SN, men jeg kan ikke si noe om levering fra dem enda, siden det bare er to dager siden jeg bestilte derfra. Men jeg fikk iallfall kvittering med én gang slik som de andre her, så kanskje du bare var ekstra uheldig.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har også alltid fått bekreftelse på bestillingen fra SN og jeg har bestilt derfra mer enn 30 ganger, så jeg vil tro du bare var uheldig.

Skrevet

Hva er webadressen til Skinstore?

Gjest Gjest_Lanyah_*
Skrevet
Hva er webadressen til Skinstore?

www.skinstore.com

Skrevet

Jeg fikk lyst til å prøve skinstore etter å ha lest om det her! Lookfantastic er jeg kjempefornøyd med, god service og rask levering. Bruker å ta 2 dager fra jeg bestiller til jeg får pakken i posten. På strawberrynet tar det ca ei uke før jeg får hentelapp i posten. Har bestilt derfra nesten 40 ganger, og det har gått fint alle gangene, unntatt en gang da jeg ble trekt dobbelt for en mascara, dvs de trakk den samme summen to ganger fra kortet mitt.

Skrevet

liker SN veldig godt, rask levering har det vært hos meg.

Men LF får jeg aldri prøvd, får jeg får ikke betalt der av en eller annen grunn. har prøvd mange ganger!

Skrevet

Jeg liker SN veldig godt og varene kommer fort.. Det er flere som er fornøyde enn misfornøyde uansett :) så vil ikke fraråde folk å handle derifra

Gjest Kanelia
Skrevet
Jeg har også alltid fått bekreftelse på bestillingen fra SN og jeg har bestilt derfra mer enn 30 ganger, så jeg vil tro du bare var uheldig.

Støtter denne. Er veldig fornøyd med SN. Og med LF også, for den saks skyld.

Har ikke prøvd skinstore, men har jeg planer om å gjøre snart.

Skrevet

Er også kjempefornøyd med LF og SN. Eneste minuset med SN er at de ikke justerer ned verdien på varene.

Har ingen erfaring med Skinstore. Hvilke produkter bestiller dere derfra?

Skrevet
Betaler man porto på SN?

Nei, ingen fraktkostnader herfra. Himla greit, for da kan en bestille et og et produkt for å komme under tollgrensa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...