Gå til innhold

Blir ikke brun...

Gjest Bleikfisk

Anbefalte innlegg

Gjest Bleikfisk

Jeg får ikke farge!!!!! :frustrert: Lys i huden, rødt hår og fregner. Hva kan er værre! Ser på alle gyldenbrune som sprader rundt om dagen :sur::sur::sur: . Sitter jeg i solen blir jeg kun kokt hummer.

Selvbruning er heller ikke noe for meg, da blir bare ugjevnt...HJELP!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Virvel

Jeg blir ikke brun jeg heller. Og hvis du ikke vil bruke selvbruner, hva kan du egentlig gjøre? Slå deg til ro med at det er slik du er. Jeg blir faktisk "brunere" nå som jeg har sluttet å være så desperat etter farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kermit

Ikke jeg heller. Derfor har jeg begynt å bruke disse fuktighetskremene med litt selvbruning i. Passer meg utmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg har alltid fått lite farge. Nå har jeg gått over til å bruke solfaktor 30 hver gang jeg er ute i solen for å holde på den melkehvite huden min, i stedet for å slite på meg litt farge (og rynker)! :)

Synes forresten det ofte er utrolig vakkert med rødt hår og lys hud. Jeg så verdens peneste jente da jeg var på shopping for et par dager siden, og hun hadde dine farger!

Selvsagt hjelper vel ikke dette deg så mye dersom du foretrekker brun hud, men jeg synes du bør prøve å godta at det er like fint å være lys som å være mørk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosmic Girl

Lys hud og rødt hår er jo en herlig miks! En god venninne av meg har det i tillegg til fregner, og hun er fantastisk flott!

Tror du kan kjøpe karoten-tabletter på apoteket. Mener å ha lest en sted at disse skal gjøre det lettere å bli brun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar år å bygge opp en brunfarge. Har du ikke vært noe særlig i sola før, ta det tid. Det merker jeg.

Men husk også å bruke solkrem! Det er fint å kunne unngå rynker, og ikke minst kreft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...