Gå til innhold

Fortid og tillit

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Hei!

Har en samboer som ikke klarer og legge fortden min bak seg.. Han klarer ikke å stole på meg siden jeg har vært med så mange,og siden jeg har vært utro før han. Han mener at jeg har sammenlignet han med de andre uten at jeg har vært klar over det. Jeg har også gjort ting mot han i dette forholdet som har fått han til å tvile.Og han mener at jeg skal finne på hvrdan man skal få opp tilliten igjen.. Han har gjort ting mot meg, han også,og jeg har kommet over det,men hva skal til for å komme over det?Og stole på hverandre igjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tar tid å bygge opp igjen og den som er såret må få lov til å bruke akkurat så lang tid han eller hun trenger. Først da kan det kansje reddes men aldri glemmes.

Gjest Snuske
Skrevet

Det som evt har skjedd før en blir sammen med en ny, er ikke noe å devle med, synest nå jeg da. (men klart innenfor 'rimelighetens grenser') Alle har en fortid, og stort sett har vi vel alle gjort noe vi ikke er veldig stolt av, men det er jo også slik en bygger seg erfaringer.

Nå vet jeg ikke hva som har skjedd i ditt nåværende forhold, men er der ting som har skjedd som en mister tilliten av, kan dette ta lang, lang tid å bygge opp igjen, dessuten må også begge da være innstilt på å jobbe med seg selv og for partneren for å komme seg videre i livet.

Uten tillit vil heller ikke et forhold fungere.

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

For han mener at jeg må forandre på meg,slik at jeg ikke er den samme jenta som de andre har vært med... Men vet ikke hvordan jeg skal forandre meg heller.. For han sier at hvis jeg gjør det,og tar initiativ til det så betyr det MYE for han.. Men hvordan skal man forandre seg?Gjøre noe nytt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...