Amanlis Skrevet 5. august 2006 #1 Skrevet 5. august 2006 Dere har fått meg til å elske produktene også. Jeg har brukt Dr Hauschka i fire uker nå og huden er blitt såååå fin. Tusen, tusen takk og ære være KG
Gjest Virvel Skrevet 5. august 2006 #2 Skrevet 5. august 2006 Jeg ble også omvendt etter tips fra noen her, og jeg tror aldri jeg kommer til å bruke noe annet igjen.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #3 Skrevet 5. august 2006 Jotakk, ingen årsak Jeg elsker også Dr Hausckha, men synes faktisk noen på KG er litt vel fanatiske. Det er en bra serie, men noen av produktene er mindre bra. Ser at folk blir avspist så fort de ytrer noe negativt ved et produkt.
aline Skrevet 5. august 2006 #4 Skrevet 5. august 2006 jeg har også blitt frelst for disse produktene takket være ett kjært menneske her inne på kg.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #5 Skrevet 6. august 2006 Hvilke produkter anbefalerer dere en person med en hud som er normal/kombinert? Jeg får litt lett småkviser ved hårfestet og rundt nesen, og har merket at huden har blitt mer oljete nå på sommeren. Har normalt ganske tørr og flassete hud om vinteren. Har ikke så mye problemer med kviser, men får noen av og til, i det siste litt i kinnene og i t-sonen. Også har jeg fått litt småkviser. Har brukt rosenkremen og den gav meg for mye fett og for lite fuktighet. Ikke bra på min hud i det hele tatt.
Ling Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 Huden din virker ubalansert. Prøv rensekremen (klappes forsiktig inn med litt vann, ikke "skrubbe"), det vanlige ansiktsvannet og den flytende dagkremen. Ingen krem på natten, bare rens og så ansiktsvannet. Prøv evt en runde med Hudkur N til høsten på natten. Les mer info om alle produktene, Wala (som lager dem) og filosofien bak: http://www.dr.hauschka.de/english/index.htm Lykke til!
Gjest Virvel Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 Hvilke produkter anbefalerer dere en person med en hud som er normal/kombinert? Jeg får litt lett småkviser ved hårfestet og rundt nesen, og har merket at huden har blitt mer oljete nå på sommeren. Har normalt ganske tørr og flassete hud om vinteren. Har ikke så mye problemer med kviser, men får noen av og til, i det siste litt i kinnene og i t-sonen. Også har jeg fått litt småkviser. Har brukt rosenkremen og den gav meg for mye fett og for lite fuktighet. Ikke bra på min hud i det hele tatt. ← Huden din er nok ikke så ulik min, og i tillegg til det Ling nevner bruker jeg ansiktsoljen. Varierer litt mellom den og den flytende dagkremen, alt ettersom hva huden min vil ha.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #9 Skrevet 7. august 2006 Tusen takk for hjelp! Vurderer bestille denne, slik at keh an teste ut før jeg eventuelt bestiller fulle str. Men er det denne jeg skal ha? http://www.strawberrynet.com/productDetail...=48810&goChar=D
Gjest Virvel Skrevet 7. august 2006 #10 Skrevet 7. august 2006 De fleste helsekostbutikker her har prøvepakninger til salgs også (15-20 kr per stykk tror jeg), så der kan du fritt plukke de produktene du har lyst til å prøve. Dr Hauschka er vesentlig billigere i Norge enn i USA, der de har blitt en skikkelig in-greie pga diverse kjendiser som bruker dem.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #11 Skrevet 7. august 2006 Okey, kan ta en titt på helsekostbutikken her og se om de har prøvepakninger. Takk for tips
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #12 Skrevet 7. august 2006 Er det noen av kjedene som har bedre utvalg av denne serien? Er prisen omtrent den samme i alle kjedene?
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #13 Skrevet 7. august 2006 Er det noen av kjedene som har bedre utvalg av denne serien? Er prisen omtrent den samme i alle kjedene? ← Helios-butikkene har absolutt best utvalg, men prisene er ca. de samme overalt.
Gjest Cerise Skrevet 8. august 2006 #14 Skrevet 8. august 2006 Etter å ha lest så mye om Dr Hauscha her inne, har jeg etterhvert blitt veeeeldig nysgjerrig på denne serien, og kunne tenke meg å prøve selv. Men jeg er helt grønn på hvilke produkter jeg burde ha. Huden min er stort sett ganske "normal", lite problemer og kviser. Jeg har litt sorte prikker på nesen og på haken, hvis jeg får kviser er det stort sett på haken tror jeg. Huden min blir sjelden fet, den føles en sjelden gang litt stram etter at jeg har vasket meg med vann (men ikke alltid). Noen som har gode tips om hva som kunne passe meg i denne serien?
Ling Skrevet 8. august 2006 #15 Skrevet 8. august 2006 Hvor gammel er du? Har du sprengte blodkar i kinnene? Blir du lett sår eller rød i huden ved kald vind eller kaldt vær?
Gjest Cerise Skrevet 8. august 2006 #16 Skrevet 8. august 2006 Hvor gammel er du? Har du sprengte blodkar i kinnene? Blir du lett sår eller rød i huden ved kald vind eller kaldt vær? ← Takk for svar Ling! Har skjønt at du er "guruen" her inne på dette området:) Jeg er 24 år, har ikke sprengte blodkar i kinnene. blir ikke sår i huden når det er kaldt, men blir vel kanskje litt rød, i kinnene og på nesen ved kulde/vind.
Ling Skrevet 8. august 2006 #17 Skrevet 8. august 2006 Guru og guru..... Jeg kan i allefall en del Bruk rensekremen, vanlig ansiktsvann og enten den flytende dagkremen eller kanskje kvedekremen. Les om produktene i linken over. Kjøp små pakker først, så ser du hva du synes. Det kan ta litt tid å venne seg til. Lykke til!
Gjest Cerise Skrevet 14. august 2006 #18 Skrevet 14. august 2006 Guru og guru..... Jeg kan i allefall en del Bruk rensekremen, vanlig ansiktsvann og enten den flytende dagkremen eller kanskje kvedekremen. Les om produktene i linken over. Kjøp små pakker først, så ser du hva du synes. Det kan ta litt tid å venne seg til. Lykke til! ← Takk for svar og råd! Skal kjøpe små pakker og teste. Har alle helsekostbutikker det? Vet du noe om pris også? Skal sette meg ned å lese litt om produktene nå. Hvordan virker dr h for hud som har blitt mye utsatt for sol? (ikke brent, men fått en del sol de siste årene, redd for tidlige aldringstegn )
Gjest Virvel Skrevet 15. august 2006 #19 Skrevet 15. august 2006 Prøvepakningene koster omtrent 20 kroner, ellers varierer prisene fra 100 til 200 kroner. Rensekremen er billig, men til gjengjeld udrøy. Ansiktsvannet (160 kr?) varer omtrent et halvt år for meg, muligens lenger. Oljen (170?) noe kortere. Flytende dagkrem (husker ikke pris) bruker jeg ikke hver dag, så den har jeg lenge.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #20 Skrevet 15. august 2006 De hadde ikke prøvepakker på helsekostbutikken her, så jeg vurderer å bestille fra SN. Eller vente til Oktober, for da skal jeg til oslo en tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå