Najs Skrevet 5. august 2006 #1 Skrevet 5. august 2006 Jeg tror jeg har vært for mye i sentrum, for jeg hører den pipelyden som kommer når man kan krysse gata INNE I HODET MITT når det er stille hjemme. H*lvete å prøve og sove jo
Gjest seroxata Skrevet 5. august 2006 #2 Skrevet 5. august 2006 huff, du må flytte litt mer landlig til
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2006 #3 Skrevet 5. august 2006 Vi har en psykotisk her rett ved jernbanen! Den er først lowpitched og så går den bare oppover og oppover!
minienthe Skrevet 5. august 2006 #4 Skrevet 5. august 2006 Vi har en psykotisk her rett ved jernbanen! Den er først lowpitched og så går den bare oppover og oppover! ← ikke den ved stasjonen vel ?
Viviwoom Skrevet 6. august 2006 #5 Skrevet 6. august 2006 Jeg tror jeg har vært for mye i sentrum, for jeg hører den pipelyden som kommer når man kan krysse gata INNE I HODET MITT når det er stille hjemme. H*lvete å prøve og sove jo ← Piper du når du krysser gata? okay... Skikkelig dårlig spøk
Najs Skrevet 6. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2006 Ja, du vet, noen steder så piper det ikke av seg selv når det er grønn mann, så da piper JEG kjempehøyt sånn at alle de blinde kommer seg over trygt! yeah!
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #7 Skrevet 6. august 2006 Godt jeg bor på landet, her har vi bare en hane som er døgnvill, den galer faktisk til alle døgnets tider!
Viviwoom Skrevet 6. august 2006 #8 Skrevet 6. august 2006 Ja, du vet, noen steder så piper det ikke av seg selv når det er grønn mann, så da piper JEG kjempehøyt sånn at alle de blinde kommer seg over trygt! yeah! ← Du er omtenksom, du
Gjest gjest1 Skrevet 6. august 2006 #9 Skrevet 6. august 2006 ikke den ved stasjonen vel ? ← Jernbanen er nå stasjonen
Gjest gjesta Skrevet 6. august 2006 #10 Skrevet 6. august 2006 Ja, du vet, noen steder så piper det ikke av seg selv når det er grønn mann, så da piper JEG kjempehøyt sånn at alle de blinde kommer seg over trygt! yeah! ←
minienthe Skrevet 6. august 2006 #11 Skrevet 6. august 2006 Jernbanen er nå stasjonen ← hostja... lese før man skriver er en fin ting... men ja, da vet jeg hvem grusom mann du menerl.
Gjest BagLady Skrevet 7. august 2006 #12 Skrevet 7. august 2006 Se, nå har han infiltrert KG også You can run, but you can't hide
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #13 Skrevet 7. august 2006 hostja... lese før man skriver er en fin ting... men ja, da vet jeg hvem grusom mann du menerl. ← han har ADHD :D
minienthe Skrevet 7. august 2006 #14 Skrevet 7. august 2006 han har ADHD :D ← der sa du det... og han var ekstremt plagsom i taxikøen på vei hjem fra byen
Najs Skrevet 7. august 2006 Forfatter #15 Skrevet 7. august 2006 Se, nå har han infiltrert KG også You can run, but you can't hide ← aldri blir jeg fri
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #16 Skrevet 7. august 2006 der sa du det... og han var ekstremt plagsom i taxikøen på vei hjem fra byen ← Øy hvilken dag? :D Hvis det var på lørdag sto vi mulig i samme sure kø hoho!
minienthe Skrevet 7. august 2006 #17 Skrevet 7. august 2006 Øy hvilken dag? :D Hvis det var på lørdag sto vi mulig i samme sure kø hoho! ← he he, dette var i 03/04 så det tviler jeg på
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2006 #18 Skrevet 8. august 2006 Buhu Det var trist, for jeg fikk ut aggresjon på en gamlefar der! han gikk og tok alle jentene på rumpa inkludert meg, og spurte hvor vi skulle. Jeg sa hvor, og han sier "ååååååh så patetisk å bo der a!" Så sa jeg "Sikkert for en fyr i midtlivskrisa som prøver å få et ligg i taxikøen" Han ble sint, jeg ble glad ;D Men jeg hater taxikøen, og hadde jeg hørt han adhdmannen samtidig, hadde jeg kortsluttet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå