Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har vært for mye i sentrum, for jeg hører den pipelyden som kommer når man kan krysse gata INNE I HODET MITT når det er stille hjemme.

H*lvete å prøve og sove jo :grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest seroxata
Skrevet
:ler: huff, du må flytte litt mer landlig til ;)
Gjest gjest1
Skrevet

Vi har en psykotisk her rett ved jernbanen! Den er først lowpitched og så går den bare oppover og oppover!

Skrevet
Vi har en psykotisk her rett ved jernbanen! Den er først lowpitched og så går den bare oppover og oppover!

ikke den ved stasjonen vel ?

Skrevet
Jeg tror jeg har vært for mye i sentrum, for jeg hører den pipelyden som kommer når man kan krysse gata INNE I HODET MITT når det er stille hjemme.

H*lvete å prøve og sove jo  :grine:

Piper du når du krysser gata?

okay... Skikkelig dårlig spøk :ler:

Skrevet

Ja, du vet, noen steder så piper det ikke av seg selv når det er grønn mann, så da piper JEG kjempehøyt sånn at alle de blinde kommer seg over trygt!

yeah! :hoppe:

Skrevet

Godt jeg bor på landet, her har vi bare en hane som er døgnvill, den galer faktisk til alle døgnets tider! :frustrert:

Skrevet
Ja, du vet, noen steder så piper det ikke av seg selv når det er grønn mann, så da piper JEG kjempehøyt sånn at alle de blinde kommer seg over trygt!

yeah!  :hoppe:

Du er omtenksom, du :)

Gjest gjest1
Skrevet
ikke den ved stasjonen vel ?

Jernbanen er nå stasjonen :)

Gjest gjesta
Skrevet

yeah!  :hoppe:

:ler::kose:

Skrevet
Jernbanen er nå stasjonen :)

hostja... lese før man skriver er en fin ting... men ja, da vet jeg hvem grusom mann du menerl.

Gjest BagLady
Skrevet

:tommelsmil:

Se, nå har han infiltrert KG også :sjarmor:

You can run, but you can't hide

Gjest gjest1
Skrevet
hostja... lese før man skriver er en fin ting... men ja, da vet jeg hvem grusom mann du menerl.

han har ADHD :D

Skrevet
han har ADHD :D

der sa du det... og han var ekstremt plagsom i taxikøen på vei hjem fra byen :frustrert:

Skrevet
:tommelsmil:

Se, nå har han infiltrert KG også :sjarmor:

You can run, but you can't hide

:grine:

aldri blir jeg fri

Gjest gjest1
Skrevet
der sa du det... og han var ekstremt plagsom i taxikøen på vei hjem fra byen  :frustrert:

Øy hvilken dag? :D Hvis det var på lørdag sto vi mulig i samme sure kø hoho!

Skrevet
Øy hvilken dag? :D Hvis det var på lørdag sto vi mulig i samme sure kø hoho!

he he, dette var i 03/04 så det tviler jeg på ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Buhu :(

Det var trist, for jeg fikk ut aggresjon på en gamlefar der! han gikk og tok alle jentene på rumpa inkludert meg, og spurte hvor vi skulle. Jeg sa hvor, og han sier "ååååååh så patetisk å bo der a!" Så sa jeg "Sikkert for en fyr i midtlivskrisa som prøver å få et ligg i taxikøen" Han ble sint, jeg ble glad ;D

Men jeg hater taxikøen, og hadde jeg hørt han adhdmannen samtidig, hadde jeg kortsluttet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...