Gå til innhold

Brylllup i Stockholm

Augusta

Anbefalte innlegg

Vi har nå etter mange år bestemt oss for å gifte oss, men ingen av oss ønsker et stort bryllup. Vi har derfor bestemt oss for å reise til Stockhom med kun aller nærmeste familie (foreldre og søsken), for å gifte oss der. Ingen av oss har vært i Stockhom før, men vi har hørt det er en nydelig by.

Vi har bestemt oss for å ikke fortelle venner å kjente at vi skal gifte oss, med det resultat at vi heller ikke har noen å spørre om anbefaliger når det gjelder bryllup i Stockhom. Jeg surfer på internett og finner mye interesant, men sitter noen inne med noen anbefaliger vedr. fotograf, frisør, sminkør, overnattingssted, spisested som egner seg for et selskap på 10 pes. eller andre tips er jeg evig takknemlig.

Har smugkikket på Operakjellern, som aktuelt sted å innta middagen. Ryktene sier det er bra.

Vi gifter oss på sensommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Stockholm er en flott by, enig i det. Personlig synes jeg Gamla Stan ville egna seg bra for bryllup. Romantisk og koselig. Kanskje du burde poste meldingen på et tilsvarende svensk forum? Ellers kan jeg bare anbefale diverse Stockholmsguider på nett, men det har du vel funnet allerede.

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej

Det finnes en kjempekoselig restaurang i Gamla Stan som heter Gåsgrädn 4. De har ett medeltidstema, men jeg syns det var kjempemysiga lokaler og litet:-) (kommer jo litt an på hva man vill ha) De var ikke så dyre heller. Tror det ligger på ca. 300-350 sek per kuvert.

Ellers så ville jeg kanskje heller anbefalt Hasselbacken - en veldig fin restaurang på Djurgården. Der har de herlig mat og romantisk og nydelig utsikt. Dette tror jeg koster litt mer, men det kan jo väre värdt det???? ca- 450-595 sek per kuvert. Vet ej om dere behöver å leje deres festlokaler når dere ikke er så mange:-) Tlf: 0046-8-51734324 om ikke noe av dette er bra så anbefaler jeg deg å gå in på http://www.gulasidorna.se og söke på restaurang og stockholm - da får du opp allt som finnes - og det er mye icon_smile.gif

Lycke till!

P.S Stockholm er utrolig vakker på sensommeren og perfekt for ett bryllup.

Tjingeling ocg kramizar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...