jomfru72 Skrevet 3. januar 2003 #1 Del Skrevet 3. januar 2003 Lurer bare på hva alle disse tallene dere bruker står for. 12+5 o.l? Har ikke helt skjønt det der. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anka Skrevet 3. januar 2003 #2 Del Skrevet 3. januar 2003 Det har ikke jeg helt heller! Men tror det står for 12 uker og 5 dager. Arrester meg om det er feil!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleopatra Skrevet 3. januar 2003 #3 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg er pr. idag 13+5, dvs. 13 uker + 5 dager på vei. var også forvirra av det der i begynnelsen.... Her brukes det også andre festlige forkortelser som: ul = ultralyd gu = gynekologisk undersøkelse sa = spontan abort (dvs. ikke selv-provosert-frem abort) ma er jeg derimot litt usikker på hva betyr?? Det er bare å spørre! Kleopatra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jomfru72 Skrevet 3. januar 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg hadde faktisk en ma for en uke siden. Det står for "missed abortion" og betyr at fosteret er dødt inne i livmoren, men at livmoren ikke har fått sammentrekninger slik at fostert kommer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleopatra Skrevet 3. januar 2003 #5 Del Skrevet 3. januar 2003 så det er det det står for... det var jo trist med din ma da...håper alt går greit med deg etter forholdene. klem fra kleopatra og nurket i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jomfru72 Skrevet 3. januar 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 3. januar 2003 Takk skal du ha kleopatra. Det går etter forholdene bra. Har ikke mistet motet enda. Selvsagt tungt å komme over det., men det var vel en grunn til at det skjedde. Vi får prøve igjen og håpe på bedre lykke neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå