Gjest Tigerbalsam Skrevet 5. august 2006 #1 Skrevet 5. august 2006 Synes dere det er noen stillinger som er litt `kinky`? Må innrømme at jeg føler meg litt kinky når typen tar meg bakfra mens jeg står på alle 4.. Men det er jo det som gir ekstra kick også da hehe
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2006 #2 Skrevet 5. august 2006 Det blir enda mer kinky når du ligger på albuene istedenfor på hendene. Og så digg Slurp! Ellers liker jeg denne som er vanskelig å forklare; Han sitter likt som han gjør i doggy, og jeg ligger på siden. Det er da man takker de høyere makter for at mannfolk har negler MVH grisetowelie
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #3 Skrevet 5. august 2006 stillingen hvor jeg føler meg mest kinky må være 69...
Gjest Snuske Skrevet 5. august 2006 #4 Skrevet 5. august 2006 stillingen hvor jeg føler meg mest kinky må være 69... ← Kan være enig i det ja..
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #5 Skrevet 5. august 2006 Synes det er ganske kinky å suge ham mens han ser på..
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #6 Skrevet 5. august 2006 Liker også å ri ham mens jeg tar på mine egne pupper, han tenner ekstra da har jeg merket
Yme Skrevet 5. august 2006 #7 Skrevet 5. august 2006 Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan en stilling kan være mer kinky enn en aan... Det er bare en stilling!! Du har sex, barat kroppen din er stlet opp annerledes... Raringer ass
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #10 Skrevet 5. august 2006 Ellers liker jeg denne som er vanskelig å forklare; Han sitter likt som han gjør i doggy, og jeg ligger på siden. Det er da man takker de høyere makter for at mannfolk har negler MVH grisetowelie ← Å ja, den er min favoritt. Da kan jeg komme ekstra dypt inn i henne uten at det blir ubehagelig for henne. I tillegg "subber" ballene mine mot låret hennes, det er gigg
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #11 Skrevet 5. august 2006 Å bli tatt bakfra i stallen er superkinky for meg. Liker det rått og gjerne sølete.
Gjest Skrevet 6. august 2006 #12 Skrevet 6. august 2006 Når han sitter på kne og har meg opppå seg, bre at jeg ligger helt bakover.. Vanskelig og forklare men så ufattelig deilig er det hvertfall..
Gjest *Just-Me* Skrevet 6. august 2006 #13 Skrevet 6. august 2006 Ellers liker jeg denne som er vanskelig å forklare; Han sitter likt som han gjør i doggy, og jeg ligger på siden. Det er da man takker de høyere makter for at mannfolk har negler MVH grisetowelie ← Hvor har du benene dine når du ligger på siden og han står slik bak deg?
mee mee Skrevet 6. august 2006 #14 Skrevet 6. august 2006 (endret) Ellers liker jeg denne som er vanskelig å forklare; Han sitter likt som han gjør i doggy, og jeg ligger på siden. Det er da man takker de høyere makter for at mannfolk har negler MVH grisetowelie ← syns den er litt vond jeg.. kan bli fort vondt hvis han kommer for langt inn. men han digger den! Endret 6. august 2006 av mee mee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå