Vienn Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Er det noen som har erfaringer med klagesaker/reklamasjon/mangler mot dette selskapet? Har selv vært i kontakt med de over flere dager i et forsøk på å finne en løsning som begge parter kan være fornøyd med. Dog uten å lykkes. Min erfaring er å ikke bli hørt, ei heller er det et ønske fra Apollo om å finne en minnelig løsning. Vi har nemlig ikke reist enda.. Etter flere dagers kontakt med dette selskapet, så lurer jeg på om organisasjonen faktisk har en ensartet kultur om "ikke å gi seg" i klagesaker. Det er min opplevelse. Flere erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #2 Skrevet 5. august 2006 Det finnes en klagenemnd man kan klage til. De har behandlingstid på et år eller noe. Den kan brukes om man kjøpte både fly og hotell. Been there, men klarte å få til et forlik med selskapet. Måtte jo reise (bryllup i utlandet), dessuten kjøpte vi bare hotell og kunne ikke bruke klagenemda. Møtte samme vegg som du ser ut til å ha møtt. De gadd ikke høre på meg eller bry seg med lovteksten jeg ga dem. De bare overså meg.
Vienn Skrevet 5. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2006 Ja, klagenemda for selskapsreiser er jeg informert om - og saken vil nok havne der etter hvert om vi forblir uenige. Har reist med Apollo tidligere og vært storfornøyd. Men man opplever selskapet fra en annen vinkel i det noe er en reklamasjon ser det ut som - ikke bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå