Gå til innhold

Thailand igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Thailand til vinteren. Det blir fjerde gangen eg besøker superdeilige Thailand! denne gangen har eg lyst å besøke Trang og øyene Koh Muk. Koh Hai. koh Libong eller koh Kradan i tillegg til Koh Lanta som er en favoritt. Noen som har vært der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skyver meg opp igjen her...ingen som har vært i Trang??

Skrevet

Jeg hater Thailand. Og hele thilandske folkeslag. Er i det sinna hjørne i dag.

Skrevet

Det var jo voldsomt... Hvorfor gjør du det da? :overrasket:

Jeg elsker Thailand! Og gleder meg til jeg skal tilbake igjen, forhåpentligvis om noen mnd.

Skrevet

uff da! DÅRLIGE ERFARINGER?

• 1 måned senere...
Skrevet
Skal til Thailand til vinteren. Det blir fjerde gangen eg besøker superdeilige Thailand! denne gangen har eg lyst å besøke Trang og øyene Koh Muk. Koh Hai. koh Libong eller  koh Kradan i tillegg til Koh Lanta som er en favoritt. Noen som har vært der?

Dette hørtes spennende ut! Vi skal til Thailand i desember, hadde planer om å reise til Koh Lanta, Phi Phi, Railey beach og Ao nang siden vi ikke har vært der før. Men nå hørtes jo disse stedene mer spennende ut :ler: Vet du om det er noe særlig overnattingsmuligheter der eller tipper du det er mer for dagsbesøk type ting?

Skrevet

har lest litt om øyene på nett...de har få overnattingsmuligheter men de er der... Tror nok Lanta blir hovedmålet ,også sikkert noen dager på Mook og Kradang....eller noe sånt. Ingenting er spikret, vi tar det som kommer.Ao nang er ok, masse overnattings muligheter, masse spisesteder og endl barer. men det beste er jo strendene og øyene utfor Ao nang. Har vært tre ganger i Ao Nang, var en søvnig liten by for ti år siden, nå skikkelig turistby! Og ao Nang er litt dyrere enn andre steder eg har vært,ikke så lett å prute der..

Ko Lanta har og masse masse bungalower og hoteller, men er fortsatt ganske avslappa sted(hvis det ikke har forandret seg mye siste to år da) Gleder meg enormt til sol og sommer midt på vinteren! og ikke minst masse deilig thaimat!!!!

• 1 år senere...
Skrevet
Dette hørtes spennende ut! Vi skal til Thailand i desember, hadde planer om å reise til Koh Lanta, Phi Phi, Railey beach og Ao nang siden vi ikke har vært der før. Men nå hørtes jo disse stedene mer spennende ut :ler: Vet du om det er noe særlig overnattingsmuligheter der eller tipper du det er mer for dagsbesøk type ting?

jeg skal til phi phi don i februar har bestilt rom på phi phi hotel får håpe det er bra, der kan man bla snorkle med revhai tidlig på morran har det blitt sagt.jeg bestilte over nettet, det var billig 16000 bath for fire netter og to rom med dør mellom.ann k.

Skrevet

Hesan

Er ikke Trang området i øst, der blandt annet Koh Chang ligger? Tror det. Var i det omådet i fjor. Foretrekker Koh Samed, da jeg syns den øya er utrolig sjarmerende.

I Chantabury, som jeg mener ligger i Trang, svømte vi sammen med delfiner i forbindelse med et delfinshow. Det var virkelig en opplevelse for livet. Holdt i ryggfinnen, og fikk meg en fartsfyllte turer over bassenget. Fantastisk!

Gjest Gjest_merete_*
Skrevet

Hei!

Hiver meg inn her, høres ut som alle her har god greie

på Thailand. Vi skal dit til jul, Phuket og 3 dager i Bangkok.

Noen som har noen "must" vi må gjøre. Vi skal på vannmarkedet

i Bangkok, ut til Phi Phi øyene. Vi har to barn på 7 og 10 år.

Noen tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...