Gå til innhold

Drikker du avføring?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:overrasket: Tror noen i Nettavisen har vært innom her og lest "Tisser du i sjøen"-tråden, og funnet ut at de skulle lage en artikkel om det.

Frysepulver: Ikke nok med at du får andres tiss på deg når du svømmer i sjøen eller når det regner, tenk deg når du dusjer. Eller pusser tenner. Eller tar et glass vann... :sjokkbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Chrizzy
Skrevet

Vi har det reneste vannet i Norge :kgblunk:

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

Jeg drikker ikke bæsj! Ble ganske letta nå..

Skrevet

:kvalm:

og som om man ikke var paranoid nok fra før...

Skrevet

Det du ikke vet har du ikke vondt av.

Vi har kokt vannet i 5 år hvertfall. Nå har de akkurat bygd nytt vannverk her,så "vann på dunk" perioden er over til vårregnet kommer. Da blir badevannet brunt som vannet de drikker i enkelte u-land. Det har vi lært å leve med. Ikke delikat,men sand er sand.

Ps! En julaften FØR alle hadde fått dusjet og stelt seg & FØR julematen var lagd så ble vannet sort....SORT!?! :grine:

Skrevet

Hei

Ser heldigvis ut som vannet i Stavanger er ganske greitt. Jeg synes vannet fra springen her smaker ganske godt. Det er alltid kjedelig når man ikke kan drikke vann rett fra springen når man er på ferie...vel, noen plasser kan man gjøre det man vannet smaker ikke spesielt godt :forvirret:

Gjest Chrizzy
Skrevet

Hvor er det egentlig man ser kvaliteten? Under M?

Skrevet

Ja, jeg hører visst til et av de vannverkene. :sur:

Gjest Chrizzy
Skrevet

Slik leser du tabellen (ekstern lenke):

Folkehelseinstituttets krav er 0 E.coli-bakterier per 100 milliliter drikkevann, og funn av 1 eller flere bakterier er en overskridelse. Dette finner du i kolonne T. Det var vel den som er verst? Vi hadde ikke noe tall der :) Phu!

Gjest Blondie65
Skrevet

Vel etter å ha vært Giardia syk drikker ikke jeg vann fra springen lenger. Det tar jeg rett og slett ikke sjansen på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...