Missycat Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 jeg fann drømmeskoene! har noen sett de i butikker? jeg fann de på shoemall.com men ikke i min størrelse selvfølgelig! jeg må ha størrelse 39 og jeg har prøvd de - men kjøpte de ikke, teit som jeg er! http://www.shoemall.com/ProductDetails.aspx?family_id=12030
Gjest splæsj Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 Størrelse 40 med tjukke sokker? Går jo mot kaldere tider.
Missycat Skrevet 4. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2006 nei det vet jeg ikke... str 40 vil jeg ikke ha.. håper bare jeg kan få tak i de i norge eller et annet sted!
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 Hva med å høre på feks lille vinkel sko om de kan ta dem inn? de har mye camper og er ikke kejdebutikk, så de kan kanskje gi den servicen det er å bestille inn til kunden?
blå Skrevet 5. august 2006 #6 Skrevet 5. august 2006 Har du sjekka Camper sine sider?? eller Logoshopping??
Missycat Skrevet 6. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2006 ja jeg har sjekket på logoshopping og de var ikke der.. kunne heller ikke finne de på camper sine sider. skal prøve å sende en mail til lillevinkel men er redd skoene er vår-sko og derfor vil bli vanskelig å få tak i
neris78 Skrevet 17. august 2006 #8 Skrevet 17. august 2006 Når du skal bruke de som klovn på karneval, så gjør det jo ikke noe at de er litt for store!!
Gjest baby-E Skrevet 17. august 2006 #9 Skrevet 17. august 2006 Når du skal bruke de som klovn på karneval, så gjør det jo ikke noe at de er litt for store!! ←
Snasen Skrevet 17. august 2006 #10 Skrevet 17. august 2006 Når du skal bruke de som klovn på karneval, så gjør det jo ikke noe at de er litt for store!! ←
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #11 Skrevet 17. august 2006 Når du skal bruke de som klovn på karneval, så gjør det jo ikke noe at de er litt for store!! ← Hehe, herregud som jeg lo av denne kommentaren. Til trådstarter, spør Logo om ikke de kan ta inn skoene? Eventuelt bare bestille fra nettet hvis du elsker skoene?
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #12 Skrevet 18. august 2006 Når du skal bruke de som klovn på karneval, så gjør det jo ikke noe at de er litt for store!! ← Litt spydig kommentar kanskje. Folk har da tross alt forskjellig smak.
brumma* Skrevet 18. august 2006 #13 Skrevet 18. august 2006 Jeg synes de er kjempekule, men de har ikke min størrelse heller...
neris78 Skrevet 19. august 2006 #14 Skrevet 19. august 2006 Nei nesten synd de ikke har min str heller, kunne jo risikert å snubla skikkelig på karnevalet jeg da
brud06 Skrevet 20. august 2006 #16 Skrevet 20. august 2006 Heisann Sjekk ut Kammegaten sko i Tønsberg (Hvis du bor i nærheten da ) De har et veldig godt utvald i Camper
Ionaa Skrevet 20. august 2006 #17 Skrevet 20. august 2006 Jeg har faktisk akkurat de støvlettene og jeg digger de!! Campersko er jo kjempegode å gå med også. Mine er kjøpt på designforum i Bergen i fjor høst. Det er også en annen skobutikk i Bergen som selger Camper, tror det er Fendero...husker ikke helt desverre. Det er en bitteliten skobutikk som har Merrell og Camper. Mine andre Campersko er kjøpt på Design Forum i Stavanger og i en skobutikk (og div annet) i gamlebyen i Fredrikstad. (Regnbuehuset, kan det stemme??). Håper du finner noen i nærheten av deg som selger de, eller noen som kan sende de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå