Gå til innhold

Menn/gutter i uniform

Fremhevede innlegg

Skrevet
Merker at jeg får ekstra oppmerksomhet fra damene i arbeidsantrekket mitt, synes det er helt toppers  :sjarmor:

Prøv å ha på deg sån gimpdrakt isteden! Funker mye bedre... Glad jeg slipper å ha på meg no spessielt for at damene skal gi meg oppmærksomhet :sjarmor:

(de hadde ikke gitt meg oppmærksomhet om jeg betalte dem, så en uniform hadde vel ikke vært til no særlig nytte)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Prøv å ha på deg sån gimpdrakt isteden! Funker mye bedre... Glad jeg slipper å ha på meg no spessielt for at damene skal gi meg oppmærksomhet  :sjarmor:

(de hadde ikke gitt meg oppmærksomhet om jeg betalte dem, så en uniform hadde vel ikke vært til no særlig nytte)

Hva er gimpdrakt? Nå har jeg vel ikke på meg arbeidsantrekket annet enn i jobbsammenheng, men det er likevel artig å se at noen av damene liker det :sjarmor:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har alltid følt at tilbehøret (håndjern, batong etc) gir bedre respons hos det motsatte kjønn (kvinner) enn uniformen i seg selv.

Skrevet
Hva er gimpdrakt? Nå har jeg vel ikke på meg arbeidsantrekket annet enn i jobbsammenheng, men det er likevel artig å se at noen av damene liker det :sjarmor:

Jeg veit ikke helt om jeg hadde fått lov å legge ut link, så jeg skal forklare. Det er stortess en latexdrakt som dekker ansiktet og alt, også skal man vel helst ha en ball i kjeften ellerno... Det er sån de som liker å bli veldig dominert har på seg, for de blir helt bunnet og hjælpesløs av det

Skrevet
Jeg veit ikke helt om jeg hadde fått lov å legge ut link, så jeg skal forklare. Det er stortess en latexdrakt som dekker ansiktet og alt, også skal man vel helst ha en ball i kjeften ellerno... Det er sån de som liker å bli veldig dominert har på seg, for de blir helt bunnet og hjælpesløs av det

:ler: Ja, kan tenke meg at det er de som synes dette er gromme saker. Er ikke kommet dit riktig enda. Mener du det er verd å prøve? :overrasket:

Skrevet
:ler:  Ja, kan tenke meg at det er de som synes dette er gromme saker. Er ikke kommet dit riktig enda. Mener du det er verd å prøve?  :overrasket:

Jeg har ikke prøvd det selv, men etter å ha sett filmer som pulp fiction, hvor det var noen som hadde en sånn i et bur under gølvet, så ville jeg tro at det er noe å annbefale :)

Skrevet
Merker at jeg får ekstra oppmerksomhet fra damene i arbeidsantrekket mitt, synes det er helt toppers  :sjarmor:

Hva slags antrekke er det da????

Nyskjerring håndtverkerfan :-)

Skrevet
Hva slags antrekke er det da????

Nyskjerring håndtverkerfan :-)

En type uniform!! :sjarmor:

Skrevet

Jepp jeg elsker uniformer på menn, er nok litt uniformskåt ;)

De jeg liker best må være politimenn, NOEN militæruniformer, og de uniformene sjømenn/ansatte på båter går med som feks kapteinen.

*sukk* :sjarmor:

Skrevet
njai... ikke brannmenn for min del, får bare mentale bilder av de utrykningsdressene og de er så skitne 

Ïkke bare skitne!

Vi er real durti ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...