Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Virke kanskje som den "crazy" personen men jeg er bare sånn da jeg aldri har "hoppet i høyet" heller.Men jeg liker å se menn/gutter i uniform.Det fremhver rumoen bra.Noen får jo den sexy og deilige bakenden(hvis det ikke kommer av trening da).Som jeg skrev i min foriige tråd om de to som jeg beundrer så synes jeg at bakenden deres kommer bedre fram når de har på seg Rema 1000-buksa(en del av arbeidsklærne)enn når de går i vanlig sivile klær. Det samme gjelder militærklær(da mener jeg samtlige typer militærklær).
Gjest gjesta Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 Dette har jeg aldri skjønt sjarmen med... Og militærklær er den komplette turn-off for meg!
Gjest Snuske Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 ......bakenden deres kommer bedre fram når de har på seg Rema 1000-buksa(en del av arbeidsklærne)enn når de går i vanlig sivile klær. ← Ingenting som slår en mann med en sexy grønn Kiwi-uniform på seg. Da tenker jeg umiddelbart trygt, kjapt og villig...
Najs Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 JA! Blir nesten litt skjelven når Securitas-kisene kommer innom jobben min... Men butikkuniformer har jeg aldri hatt noen "thing" for :klø:
minienthe Skrevet 4. august 2006 #6 Skrevet 4. august 2006 litt "dominante" uniformer som vekter, politi, militært etc er jo bare digg. harmon rabb i JAG er jo et godt eksempel
Gjest "Leif" Skrevet 4. august 2006 #7 Skrevet 4. august 2006 litt "dominante" uniformer som vekter, politi, militært etc er jo bare digg. harmon rabb i JAG er jo et godt eksempel ← Og brannmenn!!! (drømme drømme.....)
minienthe Skrevet 4. august 2006 #8 Skrevet 4. august 2006 Og brannmenn!!! (drømme drømme.....) ← njai... ikke brannmenn for min del, får bare mentale bilder av de utrykningsdressene og de er så skitne
Rannva Skrevet 5. august 2006 #9 Skrevet 5. august 2006 Har egentlig ikke sett det helt store med menn i uniform. Har mann i forsvaret, og denne grønspraglete saken han går med er ikke særlig flott. Men når de får på seg de blå staselige uniformene (luftforsvaret), da er de flotte da! Synes ellers at en flott dress overgår de fleste uniformer.
Gjest Gutt25 Skrevet 5. august 2006 #10 Skrevet 5. august 2006 JA! Blir nesten litt skjelven når Securitas-kisene kommer innom jobben min... ← Tøft (Jobber i Securitas ved siden av studiene og for å være helt ærlig synes jeg jeg kler uniformen ganske godt )
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2006 #11 Skrevet 5. august 2006 Kompisen min jobbet som søppeltømmer som sommerjobb i fjor. Jeg må si jeg vart yr og galen, for han så så skitten ut Og spray sier at alle kvinner hater søppeltøy! De blå/oransje buksene sammen med en trang t-skjorte ser faktisk ikke så galt ut. Purkeklær og slikt liker jeg ikke.
Yme Skrevet 5. august 2006 #12 Skrevet 5. august 2006 Jævla uniform fetishister ass :-P Synn for meg at jeg ikke er no glad i dress/uniform, ellers hadde jo det vært en fin måte å dra damer på (Jeg skal i bryllup klokka 20.00 idag, å jeg hakke tenkt å gå i dress da heller! Shorts og singlett! )
PoolBoy Skrevet 5. august 2006 #13 Skrevet 5. august 2006 Selvfølgelig er det mange (?) damer som tenner på menn i uniform. Fortrinnsvis sivile uniformer. Grunnen er ganske enkel. Det viser seg at kjekke og maskuline menn tiltrekkes av uniformerte yrker. Så enkelt er det Ikke rart jeg nettopp la inn en søknad hos Falken :D
Yme Skrevet 6. august 2006 #14 Skrevet 6. august 2006 Det viser seg at kjekke og maskuline menn tiltrekkes av uniformerte yrker. Så enkelt er det ← Pfffffft... Kjekke og maskuline menn, vil bli kunstnere/musikere! Akkurat som meg, for jeg er skikkelig digg... Bare spør mamma!!
Yme Skrevet 6. august 2006 #15 Skrevet 6. august 2006 Jeg nekter å ta på meg dress eller uniform! Siden det fins så mange jenter som har uniformfetish, så er det helt klart at uniform/dress er et fetishanntrekk! Det blir nøyaktig det samme som at jeg skulle gått rundt i en latexdrakt (som jeg såklart hadde kledd og vært veldig sexy i!). Med dette i tankene, føler jeg at det er direkte ufyselig at politiet, militæret osv. osv. går rundt på gata uniformert... Det er forkastelig! Tenk på alle de stakkars barna som må se godt voksene menn, sprade rundt i sånne skittne sexuniformer! Jeg må si at jeg blir u-vell av å tenke på at dette er noe som har pågått i så mange år, uten at noen har tatt tak i det... Fetisher hører til bak lukkede dører, om de i det heletatt hører til noe sted!! Dette er en skandale og en bespåttelse av Gud!!! Hadde jeg vært diktator her i landet, så hadde jeg sannelig kvitta meg med alt som het uniform, å heller inført påbud for at damer skulle gå i latex (Fordi det helt klart er det jesus hadde ønsket). På sommærn måtte dem hatt latexdrakta på vrange, rett og slett bare fordi jeg er dust. Jeg var i bryllup ista, å jeg merka den tunge, skittene eimen av kvinnelige lyster som lå tett i lufta. Kvinner og dyr burde kastreres! De burde ikke ha lov til å reprodusere i det heletatt. Takk for meg og mine, og på forrhånd hilsen Yme
Gjest gjesta Skrevet 6. august 2006 #16 Skrevet 6. august 2006 Pfffffft... Kjekke og maskuline menn, vil bli kunstnere/musikere! Akkurat som meg, for jeg er skikkelig digg... Bare spør mamma!! ← Jeg begynner straks på litteraturstudier, og jeg vil gjerne ha en sart kunstnertype. Så din mor har helt rett. Mødre har alltid rett.
Transe Skrevet 6. august 2006 #17 Skrevet 6. august 2006 Har en deilig uniform. Det er uniformen til flyvertinnen i Singapor Airlines. Kort langt deilig skjørt med en fin topp. Deilig å bruke.
Rannva Skrevet 6. august 2006 #18 Skrevet 6. august 2006 Fortrinnsvis sivile uniformer.← Hva er en sivil uniform?:klø:
Noorgie Skrevet 6. august 2006 #19 Skrevet 6. august 2006 Merker at jeg får ekstra oppmerksomhet fra damene i arbeidsantrekket mitt, synes det er helt toppers
Arkana Skrevet 6. august 2006 #20 Skrevet 6. august 2006 Har egentlig ikke sett det helt store med menn i uniform. ← Ikke jeg heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå