Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2003 #1 Del Skrevet 3. januar 2003 Heisann, jeg bruker iblant pudder for å ikke bli så blank i huden, men dagen etterpå er huden kjempetørr noen steder, og kvisete andre steder Noen som har tips til gode puddere som ikke fører til dette? Og hva koster de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. januar 2003 #2 Del Skrevet 3. januar 2003 Forsøk merker som Lancome eller Kanebo, de har krempuddere som gir ett naturlig og pent resultat som ikke tørker ut huden. Prisen ligger på ca. 275-350 kroner. Styr unna billig-merker. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 6. januar 2003 #3 Del Skrevet 6. januar 2003 Enig med Milla, har du tørr hud bør du ikke bruke pudder, men krempudder. Pudder tørker ut huden, pluss at allerede tørre områder viser enda bedre når du har pudder på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. januar 2003 #4 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg bruker Kanebo, og kan anbefale det på det sterkeste. Det som er viktig for meg når jeg legger på den typen, det er at jeg fukter svampen litt før bruk. Da får man en fin overflate. Hvis jeg derimot fordeler pudderet med kost, blir huden tørr og matt. Gå til ditt parfymeri og få anbefalinger av damen der. Men husk å prøv Kanebo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå