Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Hei.Det er to gutter som jeg synes er et syn for guder.Jeg har aldri hatt kjæreste så jeg vet ikke hva jeg liker(tror gutter da jeg ser mest på gutter enn jenter).Men som sagt så er jeg ikk 100% sikker.Man kan jo beundre en person uansett årsak. Jeg synes begge er deilige og har en fin bakende(ment som et kompliment).Jeg tør ikke si det da jeg er redd de vil ta det ille opp.Jeg mener ikke legge an på men si det som et kompliment. Jeg er litt usikker da man hære litt om de homofobene(de som ikke er så veldig begeistret for homofile).Jeg bruker å si at folk må for min del mene hva de vil men fordi de ikke lker homofile gir de ikke noen rett å komme med slibrige kommentarer(da mener jeg slengbemerkninger noe a la rasisme-lignende).Jeg mener IKKE at de som ikke liker homofile ikke får si det de mener om saker og ting men de(med de mener jeg ikke alle) som slenger utrivelige kommentarer er ikke særlig gøy(har opplevd det selv et par ganger). Noen som er enig og/eller har andre synspunkter så bare kom med dem.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 Hei.Det er to gutter som jeg synes er et syn for guder.Jeg har aldri hatt kjæreste så jeg vet ikke hva jeg liker(tror gutter da jeg ser mest på gutter enn jenter).Men som sagt så er jeg ikk 100% sikker.Man kan jo beundre en person uansett årsak. Jeg synes begge er deilige og har en fin bakende(ment som et kompliment).Jeg tør ikke si det da jeg er redd de vil ta det ille opp.Jeg mener ikke legge an på men si det som et kompliment. Jeg er litt usikker da man hære litt om de homofobene(de som ikke er så veldig begeistret for homofile).Jeg bruker å si at folk må for min del mene hva de vil men fordi de ikke lker homofile gir de ikke noen rett å komme med slibrige kommentarer(da mener jeg slengbemerkninger noe a la rasisme-lignende).Jeg mener IKKE at de som ikke liker homofile ikke får si det de mener om saker og ting men de(med de mener jeg ikke alle) som slenger utrivelige kommentarer er ikke særlig gøy(har opplevd det selv et par ganger). Noen som er enig og/eller har andre synspunkter så bare kom med dem. ← Jeg tror du bare er en liten fjortis som er litt usikker på følelsene dine enda. Når du for første gang opplever å få servert ei våt og klar "høne" så glemmer du nok rumpa til kameraten din.
Gjest Chrizzy Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 Du kommer til å finne ut hva du liker best, med tiden. Etterhvert blir du helt sikker. Det ene er ikke dårligere enn det andre
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #4 Skrevet 4. august 2006 Du kommer til å finne ut hva du liker best, med tiden. Etterhvert blir du helt sikker. Det ene er ikke dårligere enn det andre ← Ja da, jeg er helt enig med Chrizzy jeg også. Jeg var veldig hard og "belærende" mot deg i innlegget mitt ovenfor. Litt raskt skrevet. UNNSKYLD. Bra det er noen som er våkne her...
Gjest Hecatomb Skrevet 5. august 2006 #5 Skrevet 5. august 2006 Ja ikke sant.Men man snakker om beundring men det er vel typisk begynnelse på forelskelese.Men jeg har bestemt meg for at det skal være med det(beundring).Man kan jo beundre en person av andre grunner også eller hva?Bare fordi personen(e) ikke er noen "lagspiller"så kan jo person ta det som et kompliment(forutsatt at personen som gir komplimentet antyde at det er ment som et kompliment og ikke uttrykke det på en annen måte). Det er jo bedre å gi positive komplimenter enn at man skal være ekkel med folk bare fordi de f.eks ikke liker homofile(vet ikke om de to guttene jeg beundrer er det)men jeg mener generelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå