Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #1 Del Skrevet 4. august 2006 Hjelp, tror jeg blir sprø!!!! Er så rastløs, høyt oppe, har lyst til å drikke meg full, danse, le og smile til søte gutter. Men alle vennene mine er på ferie, gravid eller dønn kjedelig!!!!!! Ingen å være med, ensomt og trist........... Hva faen skal jeg gjøre.........skal jeg grine, le, skrike høyt.............. Når skal jeg treffe en og dele livet med, en og dele sorger, gleder og verden med??? Har vært singel i tre år, ikke desperat men drit lei av og være alene...... Klager ikke (neida!) bare litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 4. august 2006 #2 Del Skrevet 4. august 2006 he he he, velkommen i gjengen. frustrert badeengel bak tastaturet her som har fått dyppet seg 5 ganger i sommer pga opptatte/ferierende/gravide/jobbende venner av samme årsak så blir det lite sosialisering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SW20 Skrevet 4. august 2006 #3 Del Skrevet 4. august 2006 De dagene jeg ikke finner noen å bade med, så går jeg tur jeg Tar på meg mp3-spilleren og pakker sekken med badehåndkle og vannflaske, og så rusler jeg en passe lang tur i sola til et tjern, hvor jeg bader alene. Så går jeg hjem. Du kan jo prøve det en gang? Man MÅ ikke være sammen med noen alltid... selv om det kanskje er annerledes for jenter enn for gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 5. august 2006 #4 Del Skrevet 5. august 2006 tror nok det er annerledes for jenter ja, ihvertfall for meg. noe av greia ved å dra å bade er jo ikke bare badingen men muligheten for å ligge som et slakt i sola og kose seg med gode venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #5 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg har også badet masse alene i sommer, og jeg er jente Reiser ut til øyene så fort jeg får tid, har med meg en bok og mp3-spiller. Kjempedeilig! Hvis jeg skulle ha ventet til jeg fikk med meg noen av venninnene mine, ville jeg ha kjedet meg i hjel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå