Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #1 Del Skrevet 4. august 2006 Finnes det noe i det hele tatt som er billig der? Hvordan er størrelsene der? Er det håp om å finne klær for en som bruker str.42/44 her i Norge? Hvor i Paris kan det være lurt å legge shoppingen til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 5. august 2006 #2 Del Skrevet 5. august 2006 Hei Vi var innom Galleri Lafayette og Printtemps. De har veldig bra utvalg med jeg vet ikke akkuratt om prisene er så bra. Jeg har skrevet mer om vår Paris tur i dette reisebrevt på min hjemmeside http://gardkarlsen.com/Paris_France.htm . Kanskje du kan finne noe nyttig info der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #3 Del Skrevet 6. august 2006 Shopping i Paris er ikke billig. Jeg er samme str. som du, og gadd ikke engang se etter klær. Franske str er i utgangspunktet små, og i Paris er det nesten enda verre. Jeg ville brukt tiden på bruktmarkeder, matmarkeder og fortauskafeer. Evt. vesker og sko -fantastisk utvalg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå