Gå til innhold

Hvor oppbevarer dere solbrillene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en stor familie som alltid leter etter solbrillene. :ler: De blir brukt fra påske og utover og hvert familiemedlem har sin lure plass og legge dem til neste år men da er det glemt hvor den plassen var! ;) Hvordan gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ligger i et mykt brilleetui, og vi har et lite skap i gangen hvor solbriller, luer, hansker og annet "sesongtilbehør" ligger, så vi vet alltid hvor det er.

Gjest gjesta
Skrevet

jeg har alle brillene mine i en skuff nå, de dyre i et hardt etui. da jeg bodde hjemme hang de på et tomt cd-stativ på veggen. like greit, da hang de framme når jeg skulle ha de.

Skrevet

Lyst på brillestativ til å henge på veggen med plass til flere briller - noen som vet om det går an å få tak i noe sånt? I så fall hvor? Tror det kunne blitt litt kult!

Gjest gjest1
Skrevet

De som er hyppig i bruk ligger på en hylle i gangen, de som ikke brukes ligger i et skap.

Gjest Madeline
Skrevet

Her blir de lagt i en skuff i kommoden i gangen.

Gjest Malina
Skrevet

Jeg har diverse kurver på hattehylla i gangen. Om vinteren tar jeg frem kurvene med luer,votter osv,mens nå står kurvene med solbriller og den slags fremme. De dyre jeg har(veldig få :ler: ) ligger i etui,men oppi kurven sammen med de andre.

Skrevet

Brillene ligger som oftest i bilen eller i golfbagen til sambo...

Skrevet

Jeg må alltid ha noen i bilen, og som regel ligger det også noen i veska. :)

Gjest Solsikke
Skrevet
Jeg må alltid ha noen i bilen, og som regel ligger det også noen i veska. :)

Meg over, glemte å logge inn.

Skrevet

Som noen allerede har sagt - enten i kjøkkenskuffa eller i en kommudeskuff i gangen - og oftest sammen med lommebok, nøkkelknippe og mobiltelefon. Har også et par gode kjøresolbriller, og de ligger alltid i hanskerommet i bilen ( i etui).

Gjest gjest1
Skrevet

Mine ligger i etuiet sitt. Etuiet ligger stort sett i en veske eller på databordet

Skrevet

Enkleste måte for stativ for solbriller, må vel være å strekke opp en snor i passe lengde og tre den ene stangen bak den. Kan passe godt på innsiden av en skapdør f.eks. Har du mer lyst på de som brillene "ligger" i, kan du prøve Biltema.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...